سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف بیش از ۴۲ کیلو تریاک در نهبندان

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان از کشف ۴۲ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رحیمی فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهیدحسینی سهل آباد هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک سواری پراید مشکوک شدند و خودرو را جهت انجام بازدید فنی به داخل ایستگاه هدایت کردند.

او افزود: مأموران در بازرسی از سواری پراید ۴۲ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاساز شده بود کشف کردند که راننده خودرو در این رابطه دستگیر شد.

سرهنگ رحیمی تصریح کرد: مأموران خودرو را به پارکینگ منتقل کردند و متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی و روانه زندان شد.


بیشتر بخوانید


تلف شدن ۷ رأس گوسفند در برخورد با وانت مزدا در فردوس

سرهنگ فولادی فرمانده انتظامی شهرستان فردوس گفت: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برخورد خودرو با گله گوسفندان در جاده روستایی امرودکان بلافاصله کارشناسان پلیس به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند بر اثر برخورد وانت مزدا با گله گوسفندان ۷ راس گوسفند تلف شده است که در این رابطه پرونده‌ای تشکیل شد.

سرهنگ فولادی ضمن توصیه به رانندگان و دامداران ادامه داد: رانندگان در راه‌هایی که اطراف آن احشام مشاهده می‌شود با سرعت پایین و احتیاط کامل رانندگی کنند و آمادگی برای توقف جهت جلوگیری از برخورد و تصادف با احشام را داشته باشند.

کشف ۷۳ کیلوگرم تریاک در شهرستان قاین

سرهنگ زال بیکی فرمانده انتظامی شهرستان قاین گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قاین هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های اصلی و فرعی به یک سواری پژو مشکوک شدند و به راننده خودرو دستور ایست دادند.

او افزود: راننده پژو ۴۰۵ با بی توجهی به فرمان ایست ماموران با افزودن سرعت خودرو متواری شد، که ماموران خودرو را تعقیب و پس از طی مسافتی خودرو را متوقف کردند.

سرهنگ زال بیکی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از خودرو ۷۳ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود کشف و ۲ متهم در این رابطه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قاین با بیان این که متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی و روانه زندان شدند تصریح کرد: اقدامات مقابله‌ای با پدیده شوم مواد مخدر همه جانبه بوده و رصد و پیگیری تحرکات باند‌ها و شبکه‌های توزیع کننده مواد مخدر در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار دارد.

او ادامه داد: شهروندان در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان موادمخدر و هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم عمومی، با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام / ط ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.