سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بشار رسن یک گام تا جدایی از پرسپولیس

هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در آستانه جدایی از جمع سرخ‌ها قرار دارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شنیده می‌شود در زمان تمدید قرارداد بشار رسن با باشگاه پرسپولیس بندی در قرارداد این بازیکن وجود دارد که  اگر باشگاه پرسپولیس تا ۲۰ مهر ۱۲۰ هزار دلار از مطالبات این بازیکن را ندهد او می تواند یک طرفه قراردادش را فسخ کند.

گفته می‌شود این بازیکن که پس از اتمام بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا همراه سرخپوشان به تهران نیامده و در قطر مانده است با یک باشگاه قطری قرارداد بسته و به مدیران باشگاه پرسپولیس هم پیام داده اگر تا فردا ۱۲۰ هزار دلار به او را پرداخت نکنند، قراردادش را یک طرفه فسخ می‌کند.


بیشتر بخوانید


بشار در سال‌های اخیر عملکرد خوبی در جمع سرخ‌ها داشته است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
هوادار فوتبال
۱۰:۱۵ ۲۰ مهر ۱۳۹۹
بشار رسن بهتر است تا بازي بعدي براي تعيين قهرماني يا نايت قهرماني پرسپوليس در جام باشگاههاي آسيا صبر كند قطعا و يقينا جوايز تعلق گرفته مبلغ قرارداد او را تامين خواهد كرد . حاشيه را از تيم پرسپوليس دور كنيد .
ناشناس
۱۷:۲۴ ۱۹ مهر ۱۳۹۹
بشار یکی ازبهترین بازیکنان پرسپولیسه
به عینه مشهود بود جلو عربستانی ها چقد خوب بازی میکرد تا پرسپولیس ببره
حتی عنوان بهترین بازیکن زمین رو گرفت
ازدستش ندید
ناشناس
۱۷:۱۹ ۱۹ مهر ۱۳۹۹
بازیش خوبه و دلمون تنگ میشه ولی هیچ بازیکنی بزرگتر از پرسپولیس نیست . این به طرفدارای جونمون میگم که بدونن این باشگاه چند ده ساله که هست گول فن پیج و هواداری بازیکن رو تو فضای مجازی نخورید همه رفتنین حالا چه خوشگل حرف بزنن چه کم حرف باشن این پرسپولیس هست که میمونه روزهای بد و خوب زیادی تو این باشگاه گذشته ولی هنوز هست و میمونه انشاالله