سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عملیات اجرایی نخستین شهرک صنعتی خصوصی چهارمحال و بختیاری آغاز می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: عملیات اجرایی نخستین شهرک صنعتی خصوصی این استان به زودی در شهرستان خانمیرزا آغاز می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حمیدرضا فلاح مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری با اشاره به ضرورت حضور بخش خصوصی در حوزه سرمایه‌گذاری صنعتی اظهار داشت: عملیات اجرایی نخستین شهرک صنعتی خصوصی این استان به زودی در شهرستان خانمیرزا آغاز می‌شود.

او افزود: این طرح در حال اخذ مجوز‌های لازم است و به زودی در منطقه ده سیله شهرستان خانمیرزا به مساحت ۲۰۰ هکتار به عنوان شهرک صنعتی خصوصی شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.


بیشتر بخوانید


فلاح اضافه کرد: در این شهرک صنعتی بخش خصوصی صنایع فولادی و شیمیایی مستقر می‌شود و می‌تواند در تحول اقتصادی منطقه نقش مهم و اثرگذاری ایفا کند.

او با بیان اینکه برای ایجاد شهرک‌های صنعتی باید ۱۸ استعلام از سازمان‌ها و نهاد‌های مختلف گرفته شود ادامه داد: به محض اینکه این مجوز‌ها صادر شود و مشکلی در این خصوص وجود نداشته باشد طرح در کمیسیون امور زیربنایی استانداری مطرح و زمینه برای تصویب آن فراهم می‎شود.

فلاح گفت: پس از تایید کمیسیون زیربنایی و اخذ ماده ۲۱ واگذاری اراضی، شرکت شهرک‌های صنعتی مجوز عملیات ساخت و ساز را برای فرد متقاضی صادر می‌کند.

او افزود: پس از انجام عملیات ساخت و ساز پروانه بهره‌برداری به طرح داده می‌شود و به طور عملی این شهرک وارد مدار تولید می‎شود.

فلاح، حمایت از شهرک‌های صنعتی خصوصی را اقدامی در راستای سیاست‌های نظام مبنی بر خصوصی‌سازی و کاهش تصدی‌گری دولت دانست و گفت: بی‌شک این مهم در جذب سرمایه‌گذار و رونق اقتصادی مناطق مختلف استان نیز تاثیر بسزایی دارد.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.