سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز:

روند بستری بیماران کرونایی در خوزستان رو به رشد است

ابول نژادیان گفت: روند بستری بیماران کرونایی در خوستان رو به رشد است و این آمار از روزانه ۶۰ تا ۸۰ نفر به حدود ۱۰۰ نفر رسید.

فرهاد ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: روند بستری بیماران کرونایی در خوزستان رو به رشد است و این آمار از روزانه ۶۰ تا ۸۰ نفر به حدود ۱۰۰ نفر رسید که طی روز‌های گذشته رکورد ۱۱۰ بیمار هم بستری شد.

او بیان داشت: یکی از مصوبات ستاد کرونا خاموش بودن چراغ‌های بوستان و پارک هست که مسولان شهرداری سرقت از پارک‌های را علت خاموش نکردن چراغ بوستان عنوان کرده است، اما قول رسیدگی دادن همچنین ستاد کرونا از ورود نیروی انتطامی هم برای جلوگیری ازحضور مردم در پارک‌ها و بوستان اطلاع داد.

ابول نژادیان افزود: کمبود تجهزات بیمارستانی مرتبط با بیماری کرونا با این روند رو افزایش بیماران مبتلا به این ویروس نه تنها در اهواز که در شهرستان‌ها روبه رو خواهیم شد و رعایت نکردن مردم سبب افزایش فراوان تعداد بستری‌ها در نهایت رسبدگی نکردن بهتر به بیماران شد و بیماران قلبی کلیوی و کبدی در صدر بیماران فوتی کرونایی هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ادامه داد: تشکیل تیم‌های میدانی در سطح استان برای آموزش بهداشت فردی و رعایت اصول مقابله با کرونا، تجلیه سوله‌های ورزشی برای ستاد کرونا، نظارت دقیق‌تر بر تولید و توزیع ماسک از جمله اقدامات انجام شده برای مقابله با کرونا در استان بود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۲۲ ۱۹ مهر ۱۳۹۹
اونم به خاطر بی مسئولیتی حضرتعالی هست اقای دکتر