سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه صنعت نجف‌آباد

فرماندار نجف آباد گفت: رویکرد ما استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی است و در سال گذشته ۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه صنعت در این شهرستان سرمایه گذاری شد.

مجتبی راعی فرماندار نجف آباد در گفت‌ و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،، با بیان اینکه رویکرد ما استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی است، اظهار داشت: سال گذشته ۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه صنعت سرمایه گذاری شد.

او گفت: همانطور که مردم این شهر در عرصه های جبهه و جنگ پیش قدم بودند، زمان حال نیز خیران نجف آبادی در حل مشکلات مختلف مردم، گره گشایی می‌کنند.

فرماندار نجف آباد با بیان اینکه مردم این شهر مسئولیت‌پذیری اجتماعی خوبی دارند، اظهار داشت: کمک‌های خیران، در بخش آموزشی دانش آموزان، سلامت بیماران، تامین مسکن، بسته‌های حمایتی و پروژه‌های ساختمانی است.

او در پاسخ به این سوال که نقش دولت برای معیشت مردم به ویژه قشر نیازمند چیست، گفت: دولت بسترساز است و مردم خود باید در مسائل مختلف توانمند شوند.

راعی ادامه داد: با توجه به اینکه در شرایط خاصی از تحریم‌ها هستیم، اما تسهیلاتی برای ایجاد اشتغال و احداث مسکن برای مردم روستانشین در نظر گرفتیم.

او علت اختلاف قیمت اجناس مختلف را نوسان بازار از جمله تغییر لحظه‌‌ای نرخ دلار دانست و افزود: با اینکه کمیته‌های بازرسی به طور مداوم بر عملکرد فروشندگان نظارت دارند، از مردم می‌خواهیم در صورت مشاهده تخلفات صنفی برای گزارش تخلف، با شماره ۱۲۴ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.