سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم صاحب انبار ذخیره سازی کالا‌های اساسی شد

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی قم از بهره برداری انبار ۲۰ هزارتنی نگهداری کالا‌های اساسی در قم به منظور تحقق جهش تولید خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، بهزاد رادمنش، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی قم گفت: به منظور تحقق راهبرد جهش تولید، انبار ۲۰ هزارتنی نگهداری کالا‌های اساسی درمجتمع ذخیره سازی و سیلوی شهید نخعی استان به بهره برداری رسید.

او  بیان کرد: استان قم تا ماه گذشته فاقد انبار ذخیره سازی کالا‌های اساسی بود و به همین دلیل تامین و حمل این کالا‌ها برای مصرف صنایع و صنوف از سایر استان‌ها صورت می‌گرفت.

رادمنش ادامه داد: با اهتمام و پیگیری‌های صورت گرفته و تامین اعتبارات مورد نیاز، انبار کالا‌های اساسی استان ایجاد و به بهره برداری رسید و امکان ذخیره سازی و نگهداری تمام کالا‌های اساسی استان برای ایجاد شرایط بهتر در خصوص مدیریت تنظیم بازار و توزیع به موقع اقلام مورد نظر فراهم شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی قم گفت: وجود انبار کالا‌های اساسی در استان، علاوه بر آن که موجب افزایش قابل توجه ذخایر استراتژیک محصولات مورد نیاز مردم می‌شود، بالارفتن سطح کیفیت نگهداری و توزیع این کالا‌ها را نیز درشرایط مختلف به دنبال دارد.

او بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده کالا‌های مورد نیاز استان در بخش‌های مرتبط با اداره کل غله و خدمات بازرگانی به موقع تامین و ذخیره سازی می‌شود تا در زمان مقرر بر اساس نظر ستاد تنظیم بازار، نسبت به توزیع آن اقدام لازم صورت گیرد.

منبع :ایرنا

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.