سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح اطعام و احسان حسینی ویژه دهه پایانی ماه صفر در گیلان

مدیرکل کمیته امداد گیلان گفت: همزمان با دهه پایانی ماه صفر و در راستای اجرای رزمایش ایران همدل، طرح اطعام و احسان حسینی در سراسر استان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، عباس اهرابی، مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان گیلان از  اجرای مرحله دوم رزمایش ایران همدل است خبر داد و گفت: این طرح در  دهه پایانی ماه صفر نیز در سراسر استان اجرا می شود.

او با بیان اینکه تا کنون حدود ۲۹۵ هزار پرس غذای گرم در ۷۲ آشپزخانه مجری این طرح طبخ و میان نیازمندان سراسر استان توزیع شده است.، افزود: بیش از  ۵۴ میلیارد ریال از طریق جذب مشارکت‌های مردمی صرف توزیع غذای گرم شده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) گیلان ، با بیان اینکه برای اجرای این طرح از ظرفیت‌های مراکز نیکوکاری، خیریه‌های معتبر، مساجد و گروه‌های جهادی بهره می‌گیریم، گفت: در تلاشیم در دهه پایانی ماه صفر  به طور ویژه از ظرفیت ۱۰ گروه جهادی با مشارکت سازمان بسیج دانشجویی و دانشگاه‌ها استفاده کرده و حداقل ۵۰ هزار پرس غذای گرم طبخ و توزیع شود.

اهرابی با تأکید بر اینکه غذا‌های آماده شده، از سوی همکاران این اداره درب منازل نیازمندان توزیع می‌شود، افزود: برای جلوگیری از تجمع و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی هیچ گونه توزیع غذا در مقابل آشپزخانه‌ها و دفاتر کمیته امداد نخواهیم داشت.

او ، در ادامه به اجرای طرح احسان حسینی اشاره کرد و گفت: این طرح با محوریت توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان اجرا می‌شود که تا کنون ۳۹ هزار و ۵۶۰ بسته معیشتی به ارزش تقریبی ۵۲ میلیارد ریال میان نیازمندان توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان گیلان در پایان با تقدیر از مشارکت همیشگی مردم در امور خیریه و نیکوکاری، تصریح کرد: مردم خیّر گیلان می‌توانند با ارسال کد دستوری #۱۴* و یا #۰۱۳*۸۸۷۷* در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

 

انتهای پیام/م.ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.