سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرگ دو مبتلا به کرونا در هرمزگان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در شبانه روز گذشته دو بیمار کرونایی دیگر در هرمزگان جان باختند و شمار کل فوتی‌های مبتلا به کرونا در استان به ۷۹۴ نفر افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، حسین فرشیدی ،رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در حال حاضر ۲۰۰ بیمار در بیمارستان‌های هرمزگان با تشخیص کووید ۱۹ بستری اند که از این شمار ۵۰ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه (آی سی یو) بستری هستند و حال ۲۵ نفر از آن ها نیز وخیم است.

فرشیدی افزود:در شبانه روز گذشته دو بیمار کرونایی دیگر در هرمزگان جان باختند و شمار کل فوتی‌های مبتلا به کرونا در استان به ۷۹۴ نفر افزایش یافت.

او گفت:در سه هفته اخیر آمار ثابتی از موارد ابتلا و فوتی کرونا در استان به ثبت رسیده که این خبر خوبی نیست و آمار باید کاهش یابد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت:تاکنون ۱۰ هزار واکسن آنفلوآنزا در استان به مادران باردار، دیالیزی ها، بیماران بد حال و کادر پزشکی تزریق شده است.

فرشیدی افزود:در حال حاضر بیشترین آمار فوتی به سه شهرستان بندرعباس، قشم و کیش اختصاص دارد که به علت تردد بیشتر در این شهرستان‌ها رعایت نکات بهداشتی ضرورت بیشتری دارد.

او گفت:از هفته آینده مسافران ورودی به شهرستان‌های بندرعباس، قشم و کیش در مبادی ورودی مورد تب سنجی قرار می گیرند و افراد مشکوک باید خود را قرنطینه کنند.

انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.