سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلاشی دیگر از گروه جهادی لشکر ویژه‌ی شهدا خراسان جنوبی در نقاط مرزی شهرستان نهبندان

همزمان با ایام اربعین حسینی ۵۳ نفر از نیرو‌های درمانی و بسیجی بصورت داوطلبانه و به منظور کمک به مردم مناطق مرزی، به مدت ۲ روز خدماتی داوطلبانه در نقاط مرزی نهبندان ارائه کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، کفاشی مسئول گروه جهادی و مردمی مرکز نیکوکاری لشکر ویژه‌ی شهدا گفت: ارائه‌ خدمات درمانی؛ معیشتی فرهنگی و تثبیت اشتغال از اهداف برپایی اردوی جهادی لشکر ویژه‌ی شهدا بود که از روز گذشته در ۳ نقطه‌ی مرزی شهرستان نهبندان اجرایی شد.

او افزود: علاوه بر خدمات درمانی در بخش‌های مغز و اعصاب ، آزمایشگاه ، مامایی و پزشک عمومی، غربالگری و روانشناسی ، طبخ و توزیع ۳ هزار پرس غذا و ۲ هزار قرص نان گرم ، توسعه‌ی اشتغال مبتنی بر معیشت، و اجرای برنامه‌های فرهنگی وورزشی از دیگر برنامه‌های ما در مناطق مرزی و عشایری نهبندان بوده است.


بیشتر بخوانید


نخعی نماینده‌ی مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی در حاشیه‌ی بازدید ازاین اردوی جهادی گفت: مناطق مرزی شهرستان نهبندان از توسعه یافتگی کمتری برخوردار است که انجام اقداماتی همچون برپایی اردو‌های جهادی و برنامه ریزی بر اشتغال مبتنی بر معیشت؛ از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار است که در ماندگاری جمعیت هدف در مناطق مرزی کمک خواهد کرد.

او افزود :  اقداماتی همچون اردو‌های جهادی در این مناطق، ایجاد رضایت در مردم را گسترش خواهد داد.

نخعی احصاء توانمندی‌ها و ظرفیت‌های نقاط مرزی را از برنامه‌های زیربنایی در توسعه‌ی هرروستا و منطقه عنوان کند.

گفتنی است در این برنامه‌ی جهادی بیش از ۱۴۰۰ خانوار مناطق مرزی نهبندان خدمات پزشکی معیشتی دریافت کردند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.