سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه بوشهر:

مسئولیت اولویت‌دار مسئولان حل مشکلات معیشتی مردم است

امام جمعه بوشهر تاکید کرد: بی تردید مسئولیت اولویت‌دار مسئولان و روسای قوای سه گانه نظام حل هرچه سریع‌تر مشکلات معیشتی مردم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در پیام آدینه خود عنوان کرد: یکی از آموزه‌های مهم و موثر ادیان الهی به ویژه دین اسلام داشتن روحیه و رویه عفو و بخشش است. یکی از نشانه‌های بزرگ انسان، دارا بودن ظرفیت بالای گذشت از خطای دیگران و پذیرش عذرخواهی آنان است و این موجب حاکمیت همگرایی و مهربانی در جامعه می‌شود.

او همچنین با قدردانی از رهبر معظم انقلاب در خصوص تخصیص ظرفیت‌های درمانی نیرو‌های مسلح به بیماران کرونایی از فرماندهان نیرو‌های نظامی و انتظامی در استان درخواست کرد برای اجرایی شدن این فرمان و مشارکت بیمارستان‌های تحت پوشش آنان در درمان بیماران کرونایی هر چه سریع‌تر اقدام کنند.

امام جمعه بوشهر، از مردم خواست دستورالعمل‌های بهداشتی درباره ویروس کرونا را مراعات کنند و حافظ جان خویش و دیگران باشند و از مسئولان اجرایی و پزشکی استان نیز تقاضا کرد در تامین تجهیزات لازم و درمانی و توسعه بیمارستان‌های استاندارد تلاش کنند.

صفایی بوشهری با قدردانی از زحمات بی‌شائبه و شبانه روزی کادر درمان تاکید کرد: مسئولان به تقاضا‌های به حق آنان در پرداخت حقوق و مزایا و گسترش کادر درمان و تکریم ایشان را پاسخی شایسته دهند.


بیشتر بخوانید


او از روحانیت و طلاب هم که به یاری کادر درمان وخدمت به بیماران شتافته‌اند، تشکر کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، بیان کرد: همان طور که بار‌ها تکرار شده است مساله معیشت مردم و بهبود امور اقتصادی جامعه در شرایط کنونی در راس امور است. بی تردید مسئولیت اولویت‌دار مسئولان و روسای قوای سه گانه نظام حل هرچه سریع‌تر مشکلات معیشتی مردم است که با تمام وجود و همواره در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده‌اند.

صفایی بوشهری عنوان کرد: برنامه ریزی صحیح، مدیریت کارآمد و قاطع، نظارت پیش برنده و بازدارنده از ارکان حل این معضل است که همه این امور در طرح اقتصاد مقاومتی ابلاغی رهبر معظم انقلاب وجود دارد.

او از مردم و مراکز دینی برای برگزاری باشکوه مراسم اربعین با حفظ دستورالعمل‌های بهداشتی تشکر و ابراز امیدواری کرد: مراسم دهه آخر صفر نیز با مراعات دقیق امور بهداشتی و محتوای غنی برگزار شود.

امام جمعه بوشهر به بیست و یکم مهر سالروز ارتحال عالم جلیل القدر و دانشمند والا مقام و روحانی بصیر آیت الله حاج سید عبدالله بلادی اشاره و تاکید کرد: تاریخ جهان تشیع و ایران اسلامی به ویژه استان بوشهر نقش مهم آن عالم فرزانه را در هدایت دینی، مقاومت، بیداری و استکبار ستیزی به ویژه در مبارزه با استعمار پیر انگلیس و حمایت‌های همه جانبه آن عالم وارسته را از جبهه استکبار ستیز به سرداری رئیسعلی دلواری، هرگز فراموش نخواهد کرد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.