سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراجعه‌ی ۷۱ نفر برای اهدای خون در روز اربعین

مدیر کل انتقال خون خراسان جنوبی گفت: در روز اربعین ۷۱ نفر برای اهدای خون به دوپایگاه بیرجند و طبس مراجعه کردند.


میری مقدم مدیر کل انتقال خون خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: در روز اربعین حسینی ۷۱ نفر جهت اهدای خون و شرکت در پویش نذر خون به دو پایگاه اهدای خون بیرجند و طبس مراجعه کردند.

او  افزود: از این تعداد، ۶۲ نفر آقا و ۹ نفر خانم بودند که تنها ۵۴ نفر شرایط اهدای خون را داشتند و توانستند خون اهدا کنند.

میری مقدم تصریح کرد: پایگاه اهدای خون بیرجند در دو شیفت پذیرای اهدا کنندگان بوده که شیفت عصر در مکان هیئت ابوالفضلی کار خون گیری انجام شده است.

مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی اظهار کرد: در پایگاه‌های انتقال خون تمام دستورالعمل بهداشتی رعایت می‌شود و جای هیچ گونه نگرانی برای اهداکنندگان وجود ندارد.


بیشتر بخوانید


او با اشاره به این که در روز اربعین هیچ مراجعه کننده‌ای جهت اهدای پلاسما در استان نداشتیم عنوان کرد: از تمامی بهبودیافتگان کرونایی که ۳۰ روز از بهبود آن‌ها گذشته تقاضامندیم جهت اهدای پلاسما به مراکز انتقال خون مراجعه کنند.

میری مقدم ادامه داد: برای اینکه ذخایر خونی و اهدای پلاسما بهبودیافته گان استان در وضعیت بحرانی قرار نگیرد شرکت مردم در پویش نذر خون و همکاری با مراکز اهدای خون بهترین راه حل است.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.