سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نباید با لبخند آمریکا فریب بخوریم

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: اگر سوابق آمریکا را بدانیم، نباید با لبخند آمریکا فریب بخوریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نماز جمعه امروز مرکز مازندران با بیان اینکه "بدعهدی آمریکا علیه ملت ایران تمام‌شدنی نیست، گفت: اگر سوابق آمریکا را بدانیم، نباید با لبخند آمریکا فریب بخوریم.

او افزود: باید نسل جوان از گذشته استکبار شناخت پیدا کند تا از استعمار کثیف فریب نخورده و بتوانند توطئه‌های آمریکایی را خنثی کنند.

امام جمعه ساری با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری بنام جهش تولید، افزود: برای مقابله با توطئه‌های اقتصادی استکباری، بهترین راه تقویت تولیدات داخلی و حمایت از کالا‌های ایرانی است.

او افزود:به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا، امسال توفیق زیارت نزدیک سالار شهیدان نصیب ملت ایران نشده، اما مراسم زیارتی اربعین حسینی در ایران اسلامی با وضعیت شایسته و مطلوبی برگزار شد.

آیت‌الله محمدی‌لائینی با بیان اینکه "ملت ایران باید با رعایت دقیق مسائل بهداشتی ویروس کرونا را ریشه کن کنند، گفت: امیدواریم با رعایت مسائل بهداشتی مراسم دهه پایانی صفر نیز برگزار شود.

امام جمعه ساری همچنین با اشاره به نامگذاری دهه آخر صفر به نام دهه وقف و با تاکید بر جدی‌گرفتن وقف به عنوان صدقه جاریه، افزود: انسان باید بخشی از سرمایه خود را به عنوان وقف برای پیشبرد این جریان به‌کارگیری کند.

او با اشاره به روز جهانی نابینایان و روشندلان، گفت: این افراد استعداد‌های بالقوه‌ای دارند و مسئولان باید برای بروز استعداد‌های آنان بیشتر تلاش کنند.

خطیب نماز جمعه مرکز استان همچنین با اشاره به در پیش بودن روز ملی اثرات بلایای طبیعی، افزود: ریشه بسیاری از بلایای طبیعی صورت گرفته، ناشی از نامهربانی مردم با طبیعت است بنابراین باید شرایط طبیعی و اکوسیستم را حفظ کنیم.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.