سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رانندگان بدون ماسک ناوگان حمل و نقل عمومی جریمه نقدی می‌شوند

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل شهری کرمانشاه گفت: بیش از ۲۸۰ تاکسی و اتوبوس در کرمانشاه به‌دلیل استفاده نکردن از ماسک و رعایت‌نکردن دستورالعمل های بهداشتی توقیف شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  سجاد سلیمانی مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل شهری کرمانشاه گفت:براساس مصوبات ستاد مقابله با کرونا هرگونه فعالیت رانندگان بدون ماسک ممنوع شده است و تاکنون ۲۶۹ دستگاه تاکسی و ۱۵ دستگاه اتوبوس به دلیل استفاده نکردن  راننده از ماسک توقیف شده است.

سلیمانی گفت: با توجه به اینکه  موج سوم کرونا از موج اول و دوم خطرناک‌تر است نظارت بر فعالیت ناوگان حمل و نقل تشدید می‌شود با وجود اینکه در تمام کشور برای این مورد رویکرد ارشادی مدنظر قرار گرفته، اما در کرمانشاه خودروی رانندگان بدون ماسک توقیف می‌شود.

او بیان کرد: علاوه بر توقیف و ارجاع پرونده به کمیته انضباطی جهت لغو پروانه، از هفته آینده رانندگان بدون ماسک ناوگان حمل و نقل عمومی جریمه نقدی می‌شوند.

سلیمانی با اشاره به اینکه تعدادی از رانندگان هنوز کرونا را جدی نگرفته‌اند گفت: مسافران نیز باید هنگام ورود به ناوگان حتما از ماسک استفاده کنند.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.