سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع ۱۰ هزار عدد ماسک بین نیازمندان اهواز همزمان با اربعین حسینی

همزمان با اربعین حسینی، ۱۰ هزار عدد ماسک با همکاری مرکز نیکوکاری کوثر وابسته به کمیته امداد خوزستان در قالب نذر ماسک بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مشکوری مسئول موسسه نیکوکاری کوثر در اهواز گفت: به منظور مقابله با ویروس کرونا و جلوگیری از افزایش ابتلای شهروندان به این بیماری، توزیع ۱۰ هزار عدد ماسک و لوازم بهداشتی بین مددجویان و نیازمندان اهواز در دستورکار قرار گرفت.

او افزود: توزیع ۱۰ هزار عدد ماسک و لوازم بهداشتی همزمان با اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با همکاری نیکوکاران و خیرین در موکب سلامت و با اولویت بیماران صعب العلاج، سالمندان و زنان باردار انجام شد.

مشکوری با اشاره به تداوم توزیع مواد ضدعفونی کننده، ماسک و لوازم بهداشتی اظهار داشت: با توجه به اینکه امسال شیوع بیماری کرونا فرصت پیاده روی اربعین حسینی را از زوار عتبات عالیات سلب کرده، موکب‌داران و نیکوکاران می‌توانند با تغییر رویکرد و تهیه و توزیع ملزومات بهداشتی، با ما در یاری رساندن به نیازمندان و افراد بی بضاعت همکاری کنند. همچنین می توانند کمک های نقدی و غیرنقدی شامل؛ موادغذایی، پوشاک، لوازم التحریر و...برای توزیع بین نیازمندان واقعی تحویل دهند تا به دست آنها رسانیم.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.