سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح کوچ راهی برای کنترل وزن دانش آموزان ناحیه یک اهواز

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت: طرح کنترل وزن و چاقی دانش آموزان با نام اختصاری کوچ در همه مدارس تحت پوشش این ناحیه خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صادق نیسی گمراوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با اشاره به اهمیت اجرای طرح کوچ و کنترل وزن و چاقی دانش آموزان گفت: سنجش شرایط جسمانی دانش آموزان در همه دوره‌های تحصیلی و براساس شیوه نامه‌های ابلاغی از سوی معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

او افزود: بر اساس طرح کوچ، همه دانش آموزان با سنجش قد و وزن و استخراج توده بدنی (bmi) از نظر اضافه وزن و یا کمبود وزن مورد بررسی قرار خواهند گرفت و برنامه ریزی لازم جهت بهبود شرایط جسمانی دانش آموزان خارج از شرایط هنجار بعمل خواهد آمد.

نیسی گمراوی سلامت دانش آموزان و کنترل وزن آن‌ها را راهی برای کنترل ابتلا به بیماری‌های مختلف از جمله دیابت و... عنوان کرد و اظهار داشت: همچنین جهت راهبری و آموزش مجریان طرح، دوره ضمن خدمت ۱۶ ساعته تحت عنوان کنترل وزن و چاقی برگزار خواهد شد، ضمن اینکه این طرح در همه مدارس پسرانه و دخترانه آموزش و پرورش ناحیه یک اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.