سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی نمایشگاه روایت عاشورا در شهرستان زیرکوه

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زیرکوه از برپایی نمایشگاه روایت عاشورا در روز اربعین در این شهرستان خبرداد.

حجت الاسلام اسماعیلی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زیرکوه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،گفت: همزمان با ایام اربعین حسینی و دهه آخر ماه صفر، نمایشگاه روایت عاشورا برپا و در معرض دید بازدید کنندگان قرار خواهدگرفت.

او افزود: این نمایشگاه به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت ام البنین (س) زیرکوه و پایگاه بسیج خواهران کوثر شهرک بمرود در محل حسینیه کوی امیرالمومنین و بارعایت دستور العمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


حجت الاسلام اسماعیلی با اشاره به اینکه این نمایشگاه تا سالروز رحلت پیامبر مکرم اسلام دایر خواهد بود بیان کرد: این نمایشگاه با هدف ترویج فرهنگ عاشورایی، بیان ترتیبی، تفضیلی و تطبیقی واقعه کربلا با جهان امروز برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی زیرکوه بیان کرد: آنچه محرم امسال این شهرستان را علاوه بر سیاه پوش بودن، و برپا شدن طاق‌ های محرمی پوشیده از پرچم و پارچه‌ های سیاه و سقا خانه‌ ها و برگزاری مجالس عزاداری از سال‌های قبل متمایز ساخته است، برگزاری این نمایشگاه است.

او در ادامه گفت: در این نمایشگاه حرکت کاروان حسینی از مدینه تا کربلا و وقایع شهر شام و بازگشت کاروان اسرا به کربلا در روز اربعین، وقایع ورود کاروان بازماندگان کربلا به مدینه به تصویر کشیده خواهد شد.

انتهای پیام/ ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.