سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پهنای باند دیتا در مریوان ۲.۵ برابر افزایش یافت

مدیرمخابرات منطقه کردستان گفت: پهنای باند دیتا درشهرستان مریوان طی هفته گذشته ۲.۵ برابر افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، آزاد حکمت مدیرمخابرات منطقه کردستان از انجام عملیات توسعه پهنای باند و UPLINK دیتا بدون هیچگونه قطعی و اختلال ارتباطی برای مشتریان در شهرستان مریوان خبر داد.

او با اشاره به ضرورت تامین نیاز پهنای باند مشتریان و همچنین در نظر گرفتن موقعیت شهرستان مریوان به عنوان شهرستان مرزی افزود: این ظرفیت از ۴G (۴۰۰۰ مگ) به ۱۰G (۱۰۰۰۰ مگ) معادل ۲.۵ برابر افزایش یافته است.

حکمت با اعلام اینکه به منظور تامین نیاز‌های مشتریان در حوزه دیتا و سرویس‌های مبتنی بر آن تلاش‌های چشمگیری توسط این منطقه در شهرستان مریوان صورت گرفته است عنوان کرد: با اجرای این عملیات، پهنای باند این شهرستان در یک سال و نیم اخیر پنج برابر افزایش داده شده است.

مدیرمخابرات منطقه کردستان، بررسی و نیازسنجی از مشتریان توسط کارشناسان و مسولان این امر نسبت به استفاده از دیتا و تدوین برنامه‌ها و پروژه‌های قابل اجرا در این خصوص و با هدف توسعه و تقویت زیرساخت‌های لازم در این حوزه اظهارداشت: قبل از پرشدن ظرفیت‌های قبلی و پبیش بینی نیاز مشتریان برای ایجاد ظرفیت‌های جدید اقدام می‌شود تا در تامین نیاز‌های آن‌ها، کوچکترین مشکل و کمبودی به لحاظ ظرفیت‌های مخابراتی ایجاد نشود.

حکمت با اشاره به اینکه توسعه زیر ساخت‌ها و ارتقاء خدمات و سرویس‌های مخابراتی درشهرستان‌های مرزی استان یکی از استراتژی‌های دارای اولویت در منطقه است، افزود: به همین منظور فعالیت‌های چشمگیرو اقدامات مطلوبی برای توسعه زیرساخت‌ها در این شهرستان صورت گرفته است

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.