سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز به مناسبت اربعین حسینی

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز به مناسبت اربعین حسینی با صدور پیامی، فرارسیدن اربعین حسینی را تسلیت گفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صادق نیسی گمراوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در پیامی فرارسیدن اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و ۷۲ تن از یاران با وفای ایشان از راه رسید و اکنون زمین و آسمان سیاه پوش و گریان مصیبت‌های شهداء و اسرای کربلا و تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) هستند و بار دیگر موعد ادای احترام مریدان در برابر مراد خود فرا رسیده است.

حکایت محرم و اربعین حکایت خون است. حکایت خورشید است بر چوب خشک نیزه‌ها و هر آن کس را که نام حسین (ع) در درونش حزنی نیست، لاجرم محروم از عشق است و در اربعین امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا در جهان، به ظاهر از راهپیمایی با شکوه شیعیان محروم هستیم، ولی در عمل می‌توانیم از بستر‌های فضای مجازی و همه عرصه‌های اطلاع‌رسانی برای حفظ فرهنگ اربعین و شعائر آن استفاده نمائیم و در توسعه تولید محتوای دینی و اعتقادی تلاش نموده و اجازه ندهیم تا فرهنگ وقایع مهمی همچون اربعین در دل هیاهوی رسانه‌ای معاندان گم شود.

اینجانب اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) سالار و سرور شهیدان کربلا و یاران با وفایش را به پیشگاه حضرت، ولی عصر (ارواحنا له الفداه)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و همه دوستداران و عاشقان واقعی سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) تسلیت و تعزیت گفته و ضمن آرزوی قبولی عزاداری‌های همه سوگواران، امیدوارم دل‌های غمگین و منتظر همه، با ظهور مهدی موعود (عج) خشنود شود.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.