سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دفن بهداشتی لاشه ۴۸۸ راس دام تلف شده

رئیس دامپزشکی هرسین از دفن بهداشتی لاشه ۴۸۸ راس دام تلف شده بر اثر سیل هفته گذشته در شهرستان هرسین خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حیات سوماری رئیس دامپزشکی هرسین گفت : نیرو‌های اداره دامپزشکی شهرستان هرسین از همان ساعات اولیه پس از وقوع سیل اقدامات بهداشتی لازم برای دفن بهداشتی دام‌های تلف شده، جهت پیشگیری از انتشار بیماری‌های عفونی و همچنین برنامه ریزی جهت واکسیناسیون علیه بیماری‌هایی نظیر شاربن که با تغییر شرایط آب و هوایی و تغذیه‌ای بروز می‌کند را انجام دادند.

او با اشاره به اینکه در جریان سیل هفته گذشته هرسین، ۴۸۸ رأس دام سبک، یک قلاده سگ و ۱۰۰ قطعه بوقلمون تلف شده، گفت : با همراهی ارگان‌های مختلف، دام‌های تلف شده به صورت بهداشتی دفن شد.

رئیس دامپزشکی هرسین افزود: کارشناسان این اداره همچنان در حال فعالیت هستند تا نسبت به دفن بهداشتی لاشه‌های دام احتمالی که بر اثر جریان آب از محل دور شده اند و ضد عفونی کردن محل‌های نگهداری سنتی دام در مناطق روستایی اقدام نمایند.

او در خصوص محدودیت امکانات و نیروی انسانی در دامپزشکی شهرستان هرسین، گفت: با فعالیت شبانه روزی در حال انجام کار‌ها هستیم با این حال کمبود نیرو و امکانات عواملی هستند که باعث محدودیت در انجام خدمات رسانی است که امیدواریم با اختصاص بودجه‌های مناسب مشکلات رفع شود .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.