سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فوت سه نفر در اثر ابتلا قطعی به ویروس کرونا

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : هم‌اکنون ۵۰۴ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مهدی محمدی رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : تعداد موارد فوت در اثر ابتلا قطعی به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان سه نفر بوده که دو مورد آن مربوط به روانسر و یک مورد مربوط به شهرستان هرسین بوده است.

او گفت : با احتساب موارد فوت در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان‌باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون به ۶۶۴ نفر رسید.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در خصوص وضعیت اشغال تخت‌های بیمارستانی استان، افزود: هم‌اکنون ۵۰۴ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که ۳۶۳ نفر از این تعداد در بخش ایزوله، ۸۸ نفر در بخش‌های ویژه و ۲۳ نفر هم اینتوبه تحت مراقبت‌های درمانی هستند.

محمدی در خصوص آمار بیماران بستری در شهر کرمانشاه، ادامه داد: ۲۰۴ نفر هم‌اکنون در بیمارستان‌های وابسته به دانشگاه و ۸۳ نفر در بیمارستان‌های وابسته به دیگر سازمان‌ها بستری هستند.

او به بستری بودن ۱۶۴ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های دیگر شهرستان‌های استان اشاره و افزود: غیر از بیمارستان‌های شهرستان‌های ثلاث‌بابا جانی و قصرشیرین در دیگر بیمارستان‌های شهرستان‌های استان بیماران کرونایی بستری هستند.

محمدی ادامه داد: از ابتدای شروع اپیدمی تاکنون در استان ۲۱ هزار و ۱۴۱ مورد تشخیص داده کرونا در استان کرمانشاه داشته‌ایم که ۱۳ هزار و ۷۷۹ نفر از این تعداد در بیمارستان استان بستری و تحت مداوا قرار گرفته‌اند.

او گفت: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۶ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده و ۱۱۰ نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده‌اند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.