سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرونا در همه جا می تازد

رئیس ستاد مدیریت کرونای شهرستان سنقر و کلیایی با اعلام اینکه اگر مردم رعایت نکنند اوضاع شهرستان از نظر کرونا بدتر خواهد شد، گفت : عاجزانه از بزرگان شهر و روستا‌های شهرستان می‌خواهم از برگزاری مراسمات عزا جلوگیری کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ غلامرضا مرتضوی رئیس ستاد مدیریت کرونای شهرستان سنقر و کلیایی گفت : در مدت اخیر آمار مبتلایان و فوتی‌های شهرستان افزایش یافته که بسیار نگران کننده است و اگر مردم رعایت نکنند اوضاع از این بدتر خواهد شد.

او با بیان اینکه به واسطه برگزاری مراسمات عزا و ساده‌انگاری رعایت اصول بهداشتی و مسافرت مشکلاتی را در شهرستان ایجاد کرده است، گفت : از بزرگان شهر و روستا عاجزانه تقاضا دارم از برگزاری مراسمات عزا جلوگیری و در اقناع‌سازی افکار عمومی کمک کنند.

فرماندار سنقر و کلیایی با اشاره به اینکه وضعیت شهرستان از نظر مبتلایان به کرونا مطلوب نیست از فعالان رسانه‌ای، بزرگان، روحانیون، معتمدین شهر و روستا‌ها خواست به جهت بهبود وضعیت کرونا در شهرستان و اقناع‌سازی جامعه نقش ویژه و تاثیرگذار خود را ایفا کنند.

مرتضوی با اشاره به گزارش اعلام شده از سوی ستاد استانی کرونا ادامه داد: متاسفانه میانگین میزان ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از میانگین کشوری بالاتر بوده، اما خوشبختانه به لحاظ فوتی در اثر کرونا شرایط بهتری را نسبت به کشور داریم.

او افزود: استفاده نکردن از ماسک، حضور در تجمعات، تفرج‌گاه‌ها، مهمانی‌ها و مراسمات تقریبا به امر عادی تبدیل شده و در تعطیلاتی که پشت سر گذاشتیم بیشتر مردم شهرستان میزبان مهمان‌هایی از شهر‌های دیگر بودند این در حالی بود که هشدار‌های لازم به صورت مکرر به مردم اعلام می‌شد .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.