سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پناهی برای سگ‌های بی پناه

رئیس سازمان پسماند شهرداری یزد از راه اندازی کمپ نگهداری سگ‌های ولگرد برای اولین بار در استان یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حمید رضا رحیم دل، رئیس سازمان پسماند شهرداری یزد، از راه اندازی و افتتاح کمپ نگهداری سگ‌های ولگرد و بلا صاحب در شهر یزد خبر داد و گفت: این کمپ راه اندازی شد تا طرح ساماندهی این حیوانات رسما وارد فاز اجرایی شود.

او با بیان اینکه کمپ نگهداری از سگ‌های ولگرد در شهر یزد از مجهزترین کمپ‌های کشور است افزود: این کمپ از بخش‌های مختلفی از جمله اتاق پزشک جهت معاینه، جراحی، عقیم سازی، واکسناسیون، شستشو و سایر اقدامات بهداشتی تشکیل شده است.

رئیس سازمان پسماند شهرداری یزد بیان کرد: این مرکز در زمینی به مساحت ۵ هزار مترمربع و با هزینه‌ی پانزده میلیارد ریال ساخته شده و شامل دو سوله بزرگ، آشپزخانه، اتاق قرنطینه و اتاق پزشک است.

او اظهار امیدواری کرد با احداث این کمپ شاهد کاهش مزاحمت سگ‌های ولگرد برای شهروندان باشیم و عملیات جمع آوری، نگهداری، غربال گری و همچنین جدا سازی سگ‌های آلوده و مفید در این کمپ صورت گیرد.

رحیم دل گفت: شهروندان در صورت مزاحمت سگ‌های ولگرد می توانند با سامانه ۱۳۷ شهرداری تماس حاصل نمایند تا پیمانکار بصورت زنده گیری، نسبت به جمع آوری این سگ ها اقدام کند.

انتهای پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۷:۲۷ ۱۶ مرداد ۱۴۰۲
خداخیرتون بده همین امربسیارخوشحال کننده است که سرپناهی برای این مخلوقات دوست داشتنی ایجادبشه وازخطرکشتارآنهاپیشگیری بشه اجرتون باخدا