سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چهار انجمن ادبی در زابل گردهم آمدند

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زابل گفت: همایش انجمن های ادبی سیاوش پرواز، انجمن ادبیات داستانی ارنواز، انجمن یعقوب لیث و انجمن شاهنامه خوانی نیاتک در نگارخانه مجتمع فرهنگی و هنری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، محمد میر رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زابل اظهار داشت: وجود انجمن‌های مختلف با رویکردهای متفاوت در شهرستان زابل به فعالان عرصه ادبیات این امکان را می دهد که هر فرد با توجه به علاقه شخصی انجمن مناسب با فعالیت های خود را انتخاب کند.

او  افزود: حضور چند انجمن فعال در یک برنامه مشترک نشان از همدلی و همراهی خوب فعالان عرصه فرهنگ و ادب در این شهرستان دارد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زابل گفت: حضور پررنگ انجمن ادبیات داستانی ارنواز که به تازگی به عنوان انجمن ادبیات داستانی مستقل راه اندازی شده نشان از استعداد های حوزه ادبیات داستانی این شهرستان دارد.

او بیان کرد: خوشبختانه در زابل فضای بسیار مناسبی در زمینه فرهنگ و هنر وجود دارد بگونه ای که فعالیت های انجمنی که کمتر از یکماه از راه اندازی آنها می‌گذرد با انجمن های ادبیات داستانی با سابقه کشوری می‌تواند قابل قیاس باشد.

زابل از جمله پنج شهرستان حوزه شمال سیستان و بلوچستان در ۲۰۵ کیلومتری شمال زاهدان مرکز این استان قرار دارد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.