سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح برق امید در استان بوشهر اجرایی می‌شود

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر گفت: طرح برق امید با مشارکت سمن‌های این استان اجرایی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد مظفری مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر ظهر امروز در نشست با سازمان‌های مردم نهاد استان بوشهر بیان کرد: مشارکت مردم در همه عرصه‌ها تاثیرگذار است و بدون مشارکت مردم به موفقیتی نخواهیم رسید.

او با اشاره به اینکه ظرفیت‌های سمن‌ها باید در اجرای طرح‌های استانی استفاده شود عنوان کرد: از وظایف مهم سازمان‌های مردم نهاد می‌توان به پایش وضعیت عمومی جامعه و انتقال خواسته‌های مردم به مدیران اشاره کرد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر نظارت بر عملکرد دستگاه‌ها را یکی دیگر از وظایف سمن‌ها دانست و افزود: از دیگر رسالت‌های سمن‌ها، مشورت در بهبود وضعیت موجود و کمک به اجرای طرح‌های مهم استانی است.

مظفری با اشاره به ظرفیت بسیار بالای سازمان‌های مردم‌نهاد در استان تاکید کرد: رفع مسائل و مشکلات جامعه در کنار دولت و سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی از برنامه‌های مشترکی است که دنبال می‌شود.

او خواستار مشارکت سازمان‌های مردم نهاد در اجرای طرح برق امید برای اجرای موفق آن شد و افزود: طرح برق امید از طرح‌های مهم در حوزه حفظ منابع ملی کشور در حوزه برق است و باید تشویق مردم را برای حفظ ذخایر ملی تشویق کنیم.

در طرح برق امید، مشترکان خانگی که کمتر از سه هزار کیلووات در ماه مصرف کننده از بخشش صد در صدی بهای برق برخوردار می‌شوند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.