سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کنعانی زادگان: به استقلال تخفیف یا رضایت نمی‌دهم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دیروز قبل از سفر ما به ازبکستان، مدیران استقلال با من تماس گرفتند، ولی من قبول نکردم که به آن‌ها رضایت یا تخفیف بدهم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس پس از درخشش در آسیا، دیروز همراه با تیم ملی فوتبال ایران راهی تاشکند شد، اما دقایقی پیش در یک لایو اینستاگرامی صحبت‌های مهمی انجام داد.

کنعانی زادگان گفت: حقیقت این است من هیچ رضایتی به استقلالی‌ها نخواهم داد. دیروز قبل از سفر ما به ازبکستان، مدیران استقلال با من تماس گرفتند، ولی من قبول نکردم و بعد از اتمام صحبت هایم که گفتم تخفیف و رضایت نمی‌دهم، دوباره تماس گرفتند که جوابشان را ندادم.

او افزود: خیلی از پیام‌های هواداران پرسپولیس را دیدم که درخواست داشتند رضایت ندهم، چرا که استقلالی‌ها خیلی ما را اذیت کرده اند. می‌خواهم به هواداران پرسپولیس بگویم که خیالتان راحت باشد و همان زمانی که پیام هایتان را دیدم، گوشی تلفن همراهم را خاموش کردم و به همراه تیم به ازبکستان آمدم.

کنعانی زادگان در پایان گفت: هیچ رضایتی به استقلالی‌ها ندادم و نخواهم داد. طلبی که دارم، حق من است و باید آن را پرداخت کنند و رضایتی در کار نیست. فقط در یک صورت رضایت خواهم داد که پول کاملی که طلب دارم را مستقیم به حساب بنده واریز کنند تا به طور اتوماتیک پرونده طلب من بسته شود. به هواداران پرسپولیس می‌گویم که خیالتان راحت باشد، من به استقلالی‌ها رضایت نخواهم داد.

مدافع پرسپولیس در پایان گفت: تلفن همراهم را بخاطر هواداران پرسپولیس خاموش کردم و به ازبکستان آمدم. من هر چه دارم از هواداران پرسپولیس است و از هواداران می‌خواهم که دعا کنند تیم ملی کشورمان موفق شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۱۲ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
این همون کسیه که تو باشگاه بزرگ استقلال که از بچگی به گفته خودش طرفدارش بوده بازی نرسید و حالا عقده ایی بازی درمیاره واسا جاباز کردن تو دل طرفدارای پرسپولیس، من جای مدیریت استقلال بودم مینداختم جلوش
ناشناس
۲۳:۴۰ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
باباپولشو بندازین جلوش حالا انگار کیه که واسه استقلال پوز میگیره. انگارمردم یادشون رفته سره جریان بازی با ژاپن کی همه چیو به بااااااااد فنا داد.
ناشناس
۱۴:۱۵ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
واسه اینکه تو استقلال حسابش نکردن و بهش بازی ندادن عقده ایی شد،با این کارا میخوای تو دل هوادارا جا باز کنی؟
اگه بازیکن خوبی بودی استقلال نگهت میداشت
امین
۲۱:۱۷ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
بعضی استقلالیا خیلی بما ظلم کردند... بعد محرومیت آل کثیر خیلی خوشحالی کردند و سر داستان شکایت النصر با سعودیا همصدا شدند ...
_استقلال هم سر قرارداد با کنعانی و صیادمنش و بلبلی تخلف کرد و پرسولیس میتونست شکایت کنه اما مردونگی کرد
امین
۲۱:۱۶ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
حسین حق داره کاملا
_روزی کنعانی در استقلال رباط پاره کرد , مدیران وقت استقلال و منصوریان با نامردی کنعانی رو از لیست خارج کردند و تا همین دیروز یه تماس با کنعانی نگرفتن !!!!
_حالا که آسیا فشار آورده یادشون افتاده کنعانی هم هست
ایرانی
۲۲:۴۴ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
هرچه بخواهید بزرگش کنید باکله به زمین می خورید قرارداد تخلف کرده اید باید توانش رابدهید کنعانی زادگان هم مثل بیرانوند قید پرسپولیس را می زند کعنانی زادگان عددی نیست که بخواهد برای استقلال شاخ وشونه بکشد هر غلطی م خواهد بکند
ناشناس
۱۸:۳۳ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
خخخخخخخخخخخخخخخخخ کار خوبی کردید با وطن فروش ها.
ناشناس
۱۵:۲۹ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
پولتو پرت میدیم
باشگاه منحل بشه از تو و امثال تو تخفیف نمیگیریم
ناشناس
۱۴:۵۵ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
آقا پسر زمین گرد ودارای سربالایی و سرپایینی است ، درست بین دو تیم رقابت است وآنهم در میدان مسابقه ، ولی مردانگی وجوانمردی هم جایگاه خودش را دارد ، که این شاید نصیب هرکس نگردد .
ناشناس
۱۴:۴۷ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
چون عقده ای تشریف داری
محمد
۱۳:۴۹ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
خیلی اقایی
حمید
۱۳:۴۶ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
زمین گرد تر از اونیست که فکر کردی.از اولش هم گرفتن بازیکن اونهم با این ادبیات اشتباه بود.