سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام مطرح کرد؛

تشدید نظارت بر بازار میوه وتره بار استان ایلام

عبدخانی از تشدید نظارت بر بازار میوه وتره بار این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛عزت الله عبدخانی معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: در راستای اجرای مصوبات کارگروه نظارت بر مایحتاج عمومی دادستانی مرکز استان با همکاری اتاق اصناف، اتحادیه میوه و تره بار، تعزیرات حکومتی، اماکن نیروی انتظامی و شهرداری ایلام با ایجاد زیرساخت و امکانات لازم، ورود و خروج بار حامل میوه و تره بار در میدان مرکزی عرضه عمده با استقرار بازرسان به صورت روزانه از ساعت ۴ بامداد رصد می‌شود.

او اظهار کرد: هدف از این اقدام رصد روزانه قیمت ها، نظارت بر چرخه تولید و توزیع عمده و خرده فروشی، نظارت بر قیمت تمام شده میوه تا زنجیره مصرف کننده و کشف قیمت از مبدا تا مقصد است.

عبدخانی عنوان کرد: این اقدامات در روز‌های اخیر موجب کاهش دخالت دلالان و نیز تعدیل قیمت شده است.

معاون بازرسی سازمان صمت ایلام، بیشترین تخلفات صورت گرفته را عدم درج قیمت و گرانفروشی دانست و افزود: از آنجا که این رسته صنفی موظف به نصب برچسب قیمت اختصاصی هستند، از همشهریان عزیز درخواست می‌شود در هنگام خرید میوه و تره بار در صورت عدم درج قیمت اجناس، مراتب را به سامانه تلفنی ۱۲۴ اطلاع دهند.

او اضافه کرد: شهروندان گرامی درصورت مشاهده هرگونه گرانفروشی، عدم درج قیمت و... می‌توانند با اطلاع رسانی از طریق سامانه تلفنی رایگان ۱۲۴ در ساماندهی بهتر عرضه میوه و تره بار، یاری گر حوزه بازرسی و نظارت بر بازار باشند.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.