سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چراغ سبز قهرمان آسیا روشن می شود

پاسی‌ها در روند مذاکره و پوست اندازی برای آغازی بهتر از گذشته هستند.

میثم ناصرنژاد مدیر رسانه‌ای باشگاه پاس همدان درگفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، درباره نشست اخیر مدیران عالی رتبه استان برای تعیین تکلیف وضعیت پاس همدان گفت: هفته آینده اعضای هیئت مدیره پاس معرفی می‌شوند،  یکی از بزرگترین مشکلات ما در سالیان اخیر، نبود وجود هیئت مدیره و ساختار توانا در تیم بوده است.

او ادامه داد:مدیرعامل فعلی پاس و هیئت مدیره ایی که به زودی جزئیات آن اعلام خواهد شد فصل را با قدرت آغاز خواهند کرد.
میثم ناصرنژاد درباره گزینش سرمربی جدید پاس هم گفت:  دو گزینه نهایی  از بین پنج گزینه مطرح شده انتخاب کرده ایم که تا پایان هفته  سرمربی را معرفی خواهیم کرد.همچنین در انتظار تشکیل ساختار هیئت مدیره باشگاه هستیم تا برای بدهی‌های گذشته و بودجه فصل آتی ،انتخاب‌ کادرفنی و بازیکنان  تصمیم گیری‌شود.

ناصر نژاد بیان کرد: هر دو گزینه مدنظر ما برای سرمربیگری تیم دارای سابقه و رزومه خوب در سطوح فوتبال کشوری هستند استاندارهم بر این موضوع تاکید داشت که باید از مربیان ممتاز و دارای رزومه درخشان برای پاس استفاده شود.

او در رابطه با بومی گرایی در کادرفنی و بازیکنان باشگاه بیان کرد: اعتقاد باشگاه بر این است که نیمی از کادرفنی ما از نیرو‌های مستعد بومی باشد، اما دست سرمربی تیم برای انتخاب اعضای کادرفنی خود باز است. آکادمی پاس دوباره فعال شود .

مدیر رسانه‌ای باشگاه پاس همدان در باره  جذب بازیکنان جدیدهم گفت: بلافاصله پس از انتخاب سرمربی جدید به دنبال جذب بازیکنان بزرگ در سطح  دو هستیم تا برغم فصل ناموفقی که سپری شد، کادرفنی و بازیکنان توانمندتری  داشته باشیم .
میثم ناصرنژاد شایعه استفاده از افراد کادرفنی سابق پاس را تکذیب و تاکید کرد که هیچ برنامه ایی برای استفاده مجدد از این افراد وجود ندارد.
انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.