سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام;

لزوم توجه به تداوم همکاری‌های نیروی انتظامی و هلال احمر استان ایلام

علی اکبری ضمن اعلام آمادگی بر تداوم و افزایش همکاری‌های متقابل با نیروی انتظامی گفت: این تعاملات باعث عملکرد خوب استان ایلام و سرعت عمل در خدمت رسانی به مردم خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ علی اصغر علی اکبری مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام در دیداری که به همراه شورای معاونین جمعیت هلال احمر استان با سردار یاری فرمانده انتظامی استان داشت، هفته نیروی انتظامی را به تمامی تلاشگران عرصه امنیت و آرامش تبریک گفت و از همت و تلاش‌های شبانه روزی عوامل انتظامی برای برقراری امنیت تقدیر و تشکر کرد.

او  با بیان اینکه هلال احمر کارکرد‌های مشترک زیادی با نیروی انتظامی در زمینه‌های آموزشی، امدادی، فرهنگی، اجتماعی، علمی و خیرخواهانه و غیره دارد ، ضمن اعلام آمادگی بر تداوم و افزایش همکاری‌های متقابل گفت: این تعاملات باعث عملکرد خوب استان و سرعت عمل در خدمت رسانی به مردم خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام نیز در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات بی دریغ، دلسوزانه و شبانه روزی هلال احمر گفت: به حمد الله جمعیت هلال احمر کارنامه درخشانی از دوران انقلاب تاکنون در سطح کشور و به ویژه در استان ایلام داشته است.

یاری اظهار کرد: در چند سال اخیر شاهد حوادث مختلفی در سطح استان بودیم که نقش ممتاز و بارز نیرو‌های هلال احمر برای خدمت رسانی به مردم فراموش نشدنی است.

او ضمن استقبال از ادامه همکاری‌های هر چه بیشتر و تعامل با جمعیت هلال احمر استان اعلام آمادگی کرد و گفت: در کنار هلال احمر بودن مایه افتخار است.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.