سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقش مهم دستگاه های اجرایی در رونق تولید و اشتغال

فرماندار شهرستان فنوج گفت : دستگاه های اجرایی شهرستان باید تمام توان خود را برای تشویق سرمایه گذاران و صاحبان ایده به منظور ورود به عرصه کار و تولید را به کار گیرند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مشتاق احمد ریگی فرماندار شهرستان فنوج در جلسه کمیته تخصصی اشتغال این شهرستان  که با  حضور مصلح امیری رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی برگزارشد گفت : دستگاه های اجرایی شهرستان باید تمام توان خود را برای تشویق سرمایه گذاران و صاحبان ایده به منظور ورود به عرصه کار و تولید را به کار گیرند.

او گفت : در راستای بهره مندی تمامی جامعه هدف، بالاخص روستائیان و عشایران از تسهیلات اشتغال زایی و سیاست های فعال بازار کار که توسط دولت ابلاغ شده است باید اطلاع رسانی لازم در اسرع وقت توسط دستگاه اجرایی شهرستان انجام شود.

مصلح امیری دبیر کمیته و رئیس اداره کار ، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان نیکشهر نیز در این جلسه ضمن بیان عملکرد و برنامه های حوزه اشتغال روستایی و عشایری به تبیین سیاست های این وزارت خانه در زمینه امکانات سامانه شفافیت عملکرد و پنجره واحد اطلاع رسانی مجوز ها پرداخت.

او  اظهار داشت که همکاری دستگاه های اجرایی برای انجام سیاست های فعال بازار کار و فراهم کردن زمینه ورود سرمایه گذاران به چرخه بازار می تواند باعث رونق تولید و اشتغال زایی شود.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.