سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش‌از ۲ هزار متقاضی اشتغالزایی سیستان و بلوچستان تسهیلات دریافت کردند

مدیر صندوق کار آفرینی امید سیستان و بلوچستان گفت: ۲ هزار و ۷۰۰ نفر متقاضی اشتغالزایی روستایی از ابتدای سال ۹۷ تاکنون در ۱۷ شهرستان این استان تسهیلات دریافت کرده‌اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ادریس دینارزهی مدیر صندوق کار آفرینی امید سیستان و بلوچستان اظهار داشت: یکی از اهداف مهم صندوق کارآفرینی امید توجه به تولید و اشتغال در روستاهاست که برای رسیدن به این هدف، بیشترین میزان تسهیلات به این بخش تعلق گرفته است.

او ادامه داد: صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان از ابتدای سال ۹۷ تاکنون ۱۳۵ میلیارد و ۷۵۴ میلیون تومان تسهیلات برای ایجاد کسب و کار در روستاهای این استان پرداخت کرده است.

مدیر صندوق کار آفرینی امید سیستان و بلوچستان بیان کرد: بیشترین میزان تسهیلات پرداختی با مبلغ بیش از ۲۸ میلیارد تومان در روستاهای شهرستان زابل و پس از آن در چابهار با بیش از ۲۴ میلیارد تومان بوده است.

او  اظهار داشت: روستای آبکان شهرستان چابهار یکی از مناطقی است که اکنون به قطب صنعتی و تولید تبدیل شده و طرح های مهمی از جمله مزرعه پرورش شتر مرغ، تمساح پوزه کوتاه، کارخانه تولید مواد شوینده و گردشگری را در خود جای داده است.

دینارزهی با بیان اینکه از جمله طرح های مهم اجرا شده در شمال سیستان و بلوچستان پرورش دام سبک و سنگین است افزود: صندوق کارآفرینی امید بیشترین پرداخت تسهیلات را در این منطقه به راه اندازی دامداری اختصاص داده است.

او بیان کرد: ۱۷ شهرستان سیستان و بلوچستان دارای شعبات صندوق کار آفرینی امید هستند و ۲ شعبه جدید نیز بزودی در شهرستان های سیب و سوران و بمپور به این تعداد اضافه خواهد شد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.