سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمایت از دانشجویان و دانش آموزان کرمانی

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت: ۲۵ هزار دانشجو و دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در دیدار با مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان کرمان بابیان اینکه ۲۰ هزار دانش‌آموز و حدود پنج هزار دانشجو تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند گفت: فراهم کردن زمینه و امکانات لازم برای تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان و ارائه آموزش‌های موردنیاز به آن‌ها از دیگر اقدامات فرهنگی این نهاد است.

او به شرایط اقتصادی جامعه اشاره و بر لزوم مشارکت خیران در تأمین ملزومات تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان نیازمند تأکید کرد و افزود: با توجه به محدود بودن امکانات و ظرفیت‌های کمیته امداد از همه خیران و دستگاه‌های اجرایی استان می‌خواهیم در این زمینه کمیته امداد را یاری کنند.

مهران شیخی، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان کرمان نیز از آمادگی این اتحادیه برای همکاری با کمیته امداد خبر داد و گفت: وظیفه مجموعه‌های انقلابی این است در این شرایط سخت اقتصادی باکار و تلاش جهادی به محرومان و نیازمندان خدمت‌رسانی کنند.

او به طرح توزیع ماسک ارزان‌قیمت در استان با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اشاره کرد و افزود: با توجه به قرمز بودن وضعیت کرونا در استان کرمان و رسالت‌های اجتماعی این دو مجموعه این اقدام برای مدیریت قیمت ماسک انجام شد تا مردم باقیمت مناسب ماسک موردنیاز خود را تأمین کنند.

همچنین کمیته امداد استان کرمان و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان این استان به‌منظور ایجاد زمینه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی برای مددجویان جوان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان تفاهم‌نامه همکاری امضاء کردند.

این تفاهم‌نامه به مدت سه سال و باهدف ایجاد زمینه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی برای مددجویان جوان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان، توسعه و ارتقاء سطح همکاری‌های دوجانبه درزمینه برنامه‌ریزی آموزشی و تربیتی، تهیه و تولید محتوا، تربیت و اعزام مربی با رویکرد تربیت دینی و انقلابی، گسترش فرهنگ فعالیت‌های جهادی و جهاد فرهنگی در سطح استان و کشف استعدادها، شناسایی نخبگان فرهنگی، علمی، ادبی و پرورش آن‌ها در جامعه مددجویی منعقد شد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.