سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی نخستین اقامتگاه بومگردی کشور با رویکرد گردشگری دفاع مقدس در تربت حیدریه

فرمانده سپاه تربت حیدریه گفت: نخستین اقامتگاه بومگردی کشور با محوریت گردشگری دفاع مقدس در این شهرستان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،احمد ناصری موحد فرمانده سپاه تربت حیدریه گفت:موضوع گردشگری و صنایع دستی در بحث اشتغال‌زایی دغدغه رهبر معظم انقلاب است و این حوزه بهترین فرصت برای تسریع در رونق اقتصادی و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید است.

او افزود: تربت حیدریه دارای ظرفیت‌های قابل توجهی در زمینه گردشگری است. بهترین پتانسیل برای استفاده از ذخیره‌های انقلاب و آشنایی نسل جدید با رشادت‌های آنان ایجاد و راه اندازی موزه‌های دفاع مقدس و احیای گردشگری با رویکرد دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه ادامه داد: با توسعه صنعت گردشگری دفاع مقدس، ضمن ایجاد بازار کار می‌توان نسل جوان را از این طریق با شیوه زندگی شهدا، واکاوی علل آغاز جنگ و ثمرات معنوی آن بیشتر آشنا کرد.

ناصری موحد بیان کرد: معرفی ارزش‌های دفاع مقدس نباید به یک نقطه جغرافیایی خاص محدود شود لذا از ایده گنجاندن گردشگری دفاع مقدس در کنار دیگر موضوعات گردشگری در شهر‌های مختلف کشور به خصوص در قالب ایجاد موزه دفاع مقدس و گردشگری دفاع مقدس استقبال می‌کنیم.

او تصریح کرد:همچنین یادگاران هشت سال دفاع مقدس می‌توانند در کسوت "بسیجی، ارتشی و سپاهی" نه تنها اسباب و لوازم برجای مانده از آن دوران را به نمایش بگذارند بلکه خاطرات تلخ و شیرین خود را از زوایای مختلف آن دوران پرفراز و نشیب در قالب روایت‌های جذاب برای گردشگران بیان کنند.



انتهای پیام//ا. غ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.