سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درآمد ۱۱ میلیاردی شرکت پست خراسان جنوبی

مدیر کل پست خراسان جنوبی از درآمد ۱۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومانی این شرکت در شش ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، الهامی مدیر کل پست خراسان جنوبی در آستانه روز جهانی پست گفت: پست از قدیمی‌ترین و گسترده‌ترین شبکه‌های خدماتی موجود در کشور است که به صورت مویرگی مرسولات خود را به دورترین نقاط کشور ارسال می‌کند.

او افزود: پست خراسان جنوبی رتبه اول در ارزیابی عملکرد کشوری طی دو سال متوالی و همچنین رتبه اول رشد درآمدی را به دست آورده است.

الهامی با بیان اینکه ۲۹۵ واحد فعال پستی در استان وجود دارد، تصریح کرد: این اداره در شش ماهه نخست امسال ۱۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان درآمد داشته است که نسبت به مدت مشابه پارسال رشد بیش از ۸۰ درصدی را نشان می‌دهد.

مدیر کل پست خراسان جنوبی اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون ۱ میلیون و ۴۱۰ هزار مرسوله پستی از استان صادر شده است که ۷۶ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال رشد داشته است.


بیشتر بخوانید


او بیان کرد: ترافیک وارده پست استان ۶۱۵ هزار مرسوله بوده است که ۲۴ درصد رشد را نشان می‌دهد.

الهامی گفت: امانات صادره بالای دو کیلوگرمی استان ۴۰۴ هزار مرسوله بوده است که رشد ۴۹ درصدی داشته است.

مدیر کل پست خراسان جنوبی افزود: در 6 ماهه نخست امسال ۳ هزار و ۶۴۰ مرسوله از طریق درگاه اینترنتی صادر شده است و مرسولات وارده به استان از طریق درگاه اینترنتی ۳۴ هزار مرسوله بوده است.

او بیان کرد: سرویس پست سام که مرسولات مشتریان را از محل مورد نظر دریافت و به سراسر کشور ارسال می‌کند و سرویس ارسال غیر حضوری مدارک دانشجویان مورد استقبال مردم استان قرار گرفته است.

الهامی ادامه داد: در حوزه تجارت الکترونیک ۸۶ فروشگاه فعال اینترنتی در استان وجود دارد که ۱۲ فروشگاه امسال به آن‌ها اضافه شده است.

مدیر کل پست خراسان جنوبی اظهار کرد: فروشگاه‌های اینترنتی که در حوزه فروش محصولات استراتژیک استان فعالیت می‌کنند در صورتی که از درگاه‌های پستی استفاده کنند می‌توانند ۳۰ درصد تخفیف دریافت کنند.

او با اشاره به اینکه سرویس درخواست غیر حضوری پلاک که مختص استان خراسان جنوبی است از پارسال در شهر‌های بشرویه، سرایان، نهبندان و جدیدا در بیرجند راه اندازی شده است، افزود: مردم می‌توانند برای اطلاع از کد پستی و اطلاعات محل سکونت خود از طریق سامانه پست سام اقدام کنند و تا کنون ۲ هزار درخواست در این سامانه ثبت شده است.

انتهای پیام/ ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.