سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد خبر داد:

اسدآباد از امن ترین شهرهای استان همدان

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد گفت: اسدآباد از امن ترین شهرستان استان از نظر جرم و بزهکاری است.

سرهنگ افشین یاری فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد بمناسبت هفته نیروی انتظامی  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، گفت:  پلیس براساس وظایف ذاتی خود  شبانه روز مشغول انجام وظیفه ماموریت‌های محوله  است.

او با اشاره به وضعیت شهرستان اسدآباد از نظر جرم در این شهرستان گفت: به لطف خدا، تلاش همکاران و همکاری مردم، دیارسیدجمال از امن‌ترین شهر‌های استان است.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد با هشدار به قانون شکنان و متخلفان بیان کرد: پلیس، مهربان و باعطوفت در کنار مردم و قانونمند و قاطع در مقابل هنجارشکنان و مجرمان ایستاده است.

یاری  با تاکید بر همکاری مردم با پلیس گفت: برقراری امنیت مقوله‌ای دو وجهی است و ما به کمک مردم برای امن کردن شهر احتیاج داریم.

او در ادامه از  همکاری خوب شهروندان اسدآبادی با نیروی انتظامی تقدیر کرد. 

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد خاطر نشان کرد:  بـرای شـهـر پالـیز پـس از دریـافت کدشـهری اقدامـات لازم انتظـامی انجام خواهد شد.

یاری  بیان کرد: پلیس به عنوان یکی از محور‌های مهم مبارزه با کرونا در مراحل مختلف مقابله با این بیماری همچون مسافرت‌های نوروز، جلوگیری از مراسم سوگ و شادی و اخیرا پیاده روی اربعین به انجام وظیفه پرداخته اسـت.

انتهای پیام/د.ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.