سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز پویش پازل همدلی در استان کردستان

مدیرکل بهزیستی کردستان از آغاز پویش پازل همدلی در این استان در راستای پویش ایران همدل همزمان با سراسر کشور با هدف کمک به رفع مشکلات مددجویان زیر پوشش این نهاد خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،صباح قریشی مدیرکل بهزیستی کردستان گفت: با توجه به مشکلات عدیده خانواده‌های زیرپوشش بهزیستی بویژه در تامین لوازم التحریر و نوشت‌افزار فرزندانشان، پویش پازل همدلی با مشارکت این نهاد و انجمن تولیدکنندگان لوازم التحریر و خیریه نیک گامان جمشید به مرحله اجرا در آمده است.

او افزود: در این پویش قرار است با مشارکت خیرین، مراکز و موسسات خیریه تحت نظارت سازمان بهزیستی و اقشار مختلف مردم و خیران نیکوکار یک هزار بسته لوازم‌التحریر و کیف مدرسه برای دانش‌آموزان زیرپوشش بهزیستی در کردستان به ارزش ۲ میلیارد ریال تهیه و در اختیار آنان قرار داده شود.

مدیرکل بهزیستی کردستان بیان کرد: در راستای اجرای این طرح، برای استان کردستان یک پازل تهیه شده که هر پازل یک هزار تکه و هر تکه پازل ۲۰ قطعه است که مجموعا ۲۰ هزار قطعه بوده و هر تکه پازل، ۲ میلیون ریال و هر قطعه پازل ۱۰۰ هزار ریال ارزش دارد.

او  با بیان اینکه خیرین و نیکوکاران و کارکنان ادارات می‌توانند از یک قطعه ۱۰ هزار تومانی تا هر میزان که بخواهد پازل خریداری کرده و در این امر خداپسندانه شرکت کنند، یادآور شد: خیرین و صاحبان سرمایه، اشخاص حقیقی و حقوقی، ورزشکاران، هنرمندان و سایر مردم از طریق سایت www.puzzlehamdeli در این کمپین شرکت کرده و سازمان بهزیستی را برای تامین لوازم التحریر فرزندان تحت پوشش یاری دهند.

کمپین پازل همدلی توسط بهزیستی کردستان همزمان با سراسر کشور با هدف تامین لوازم التحریر و کیف مدرسه و ماسک موردنیاز کودکان و دانش آموزان تحت پوشش سازمان بهزیستی و فرزندان مستقیم مراکز شبانه روزی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/م

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.