سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان خبر داد؛

جلوگیری از تردد زوار به سمت مهران در ورودی شهرستان ایوان

سرهنگ عالی پور از اجرای طرح جلوگیری از تردد زوار به سمت مهران در ورودی شهرستان ایوان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ سعید عالی پور فرمانده انتظامی شهرستان ایوان گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و اعلام مسئولان وزارت بهداشت کشور و اعلام مسئولان کشور عراق مبنی بر عدم پذیرش زوار از دیگر کشور‌ها طرح جلوگیری از تردد زوار اربعین حسینی در ورودی شهرستان اجرا و از ادامه تردد زوار به شدت جلوگیری می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان اظهار کرد: خدمت گزاری به عاشقان و شیفتگان امام حسین (ع) و علمدار کربلا (ع) را مایه فخر و مباهات خود می‌دانیم، اما در شرایط کنونی و با توجه گسترش و انتشار بیماری کرونا و به جهت حفظ سلامت آحاد جامعه و زائران عزیز، از ورود زوار به داخل شهرستان و به سمت مرز به طور جدی جلوگیری شده و افراد به محل سکونت خودشان عودت داده می‌شوند.

عالی پور با اشاره به فرمایشات و توصیه‌های مقام معظم رهبری در خصوص اربعین امسال و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و اجرای توصیه‌های مسئولین بهداشت بیان کرد: از هموطنان فهیم و بزرگوار  خواهشمندیم به جهت حفظ سلامت خود و دیگر آحاد جامعه از سفر به سمت مرز با توجه به ممنوع بودن تردد زوار اجتناب کنند.

او بیان کرد: رانندگان وسایل نقلیه عمومی و شخصی اعم از سواری و اتوبوس‌های بومی و غیربومی در صورتی که اقدام به جا به جایی زوار به سمت مرز کنند ضمن ممانعت از ادامه مسیر، برابر قانون با آن‌ها برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.