سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سفیر برزیل:

خواهان خواهر خواندگی سانتوز با آبادان هستیم

سفیر برزیل گفت: از سفر قبلی به آبادان خاطرات خوبی دارم، علاقمندیم سانتوز با آبادان خواهر خوانده شود.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،در نشستی با حضور حسینی نماینده وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران سفیر برزیل ضمن خوشامد به حاضران هدف از این نشست را علاقمندی کشورش به ارتباط با شهر آبادان و استفاده از ظرفیت های فرهنگی و اقتصادی و صنعتی دانست و گفت: از سفر قبلی خود به آبادان خاطرات خوبی دارد و به دلیل وجود اشتراکات زیاد در زمینه های مختلف و از جمله فوتبال علاقمند به ارتباط شهر سانتوز با آبادان هستیم و خواهان خواهر خواندگی سانتوز با آبادان هستیم.

موسوی فرماندار ویژه آبادان نیز ضمن تشکر از دعوت سفیر برزیل امیدواری کرد این ارتباط منشاء اثرات اقتصادی و ورزشی بین دو شهر باشد و به تبادل تجربیات طرفین کمک کند.

او ضمن تشریح توانمندی های آبادان در زمینه های مختلف به موقعیت استراتژیک آبادان در مرکز انرژی خاورمیانه اشاره کرد و افزود: موضوع خواهر خواندگی را از طریق مراجع دیربط پیگیری و شرایط را مهیا خواهد نمود.

در این دیدار محمود رضا  شیرازی شهردار آبادان ضمن تشریح قابلیت های شهر آبادان آمادگی خود را برای انجامات الزامات این موضوع اعلام کرد.

سید علی موسوی معاون اقتصادی سازمان منطقه آزاد اروند با تشریح ظرفیت های اقتصادی و تجاری آبادان اظهار کرد: امیدوارم، بتوانیم در زمینه های مختلف اقتصادی و تجاری و قابلیت های منطقه آزاد اروند با کشور برزیل ارتباط داشته باشیم و رخداد خواهر خواندگی آبادان و سانتوز منشاء تحولات اقتصادی، تجاری و فرهنگی باشد.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.