سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستاورد‌های مطلوب آموزش و پرورش هرسین در طی چند سال اخیر

معاون سوادآموزی استان کرمانشاه با اشاره به دستاورد‌های مطلوب آموزش و پرورش هرسین در طی چند سال اخیر، هماهنگی و همدلی پرسنل را عامل اصلی آن دانست .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ نوروزی فر معاون سوادآموزی استان کرمانشاه با اشاره به دستاورد‌های مطلوب آموزش و پرورش هرسین در طی چند سال اخیر، هماهنگی و همدلی پرسنل را عامل اصلی آن دانست و از همگان خواست تا مدیریت جدید را در راستای دستیابی به اهداف متعالی نظام آموزش و پرورش یاری دهند.

رضا موزونی مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستم آموزش و پرورش را مجموعه‌ای پویا، خلاق و پیشرو دانست که معلم، دانش آموز و والدین عناصر اصلی آن را تشکیل می دهند و با ایجاد تعاملی سازنده میان این سه عامل میتوان این مجموعه را به سمت موفقیت رهنمون ساخت.

علی الماسی فرد مدیر سابق اداره آموزش و پرورش شهرستان هرسین با اشاره‌ای مختصر به دستاورد‌های آموزش و پرورش شهرستان در طی چهار سال اخیر گفت: یکی از پیشرفت‌های اساسی و چشمگیر ما کسب عنوان نخست در "افزایش درصد قبولی امتحانات نهایی" و همچنین "رتبه دوم میانگین نمرات امتحانات نهایی" در سطح استان بود که از اساسی‌ترین فاکتور‌های ارزیابی میزان عملکرد ادارات مناطق و نواحی به شمار می‌آید.

الماسی فرد با اشاره به موضوع جابجایی محل اداره افزود: یکی دیگر از اقدامات ما جابجایی محل اداره آموزش و پرورش به مکان کنونی آن و تجهیز و راه اندازی سالن جلسات، نصب تابلوی روان و افزایش وسعت فضای اداری بود.

او افزود: توانستیم از محل صرفه جویی در هزینه‌ها مرکز رفاهی خانه معلم شهرستان را با ۱۵ اتاق و ۴۵ تخت به همراه امکانات رفاهی کامل و مطلوب راه اندازی کنیم تا پذیرای مهمانان فرهنگی و غیرفرهنگی عزیز در شهر تاریخی هرسین باشیم.

الماسی فرد دستاورد‌ها و موفقیت‌های اداره آموزش و پرورش را حاصل تلاش و همکاری کل مجموعه آموزش و پرورش از همکاران اداری تا مدیران و معلمان مدارس دانست.

  علی نور فتحی مدیر آموزش و پرورش شهرستان هرسین آمادگی دستگاه آموزش و پرورش را برای کمک و تعاون به سیل زدگان اعلام کرد.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.