سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی از پروژه‌های محرومیت زدایی در ایذه

با حضور دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران یک باب منزل مادر شهید و ۲ و نیم کیلومتر خط لوله آبرسانی در روستای فافر بخش سوسن افتتاح شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، یک باب منزل مادر شهید در شهرستان ایذه و دو ونیم کیلومتر خط لوله آبرسانی در روستای فافر بخش سوسن با حضور سردار حزنی، دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران افتتاح شد.

سردار سید ضیاءالدین حزنی باحضور در مراسم افتتاحی یک واحد مسکونی متعلق به مادر شهید عزت اله موسوی که با مشارکت سپاه در روستای ممبین سوسن ساخته شد گفت: تاکنون بیش از ۳۶ هزار پروژه محرومیت‌زدایی در کشور انجام شده است.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران با بیان اینکه در همه عرصه‌ها در کنار مردم بودن از رمز‌های موفقیت سپاه پاسداران است، افزود: اشتغالزایی و ارائه تسهیلات و خدمات آبرسانی سیار به روستاها، از دیگر خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و از دو و نیم کیلومتر خط آبرسانی به روستای فافر بخش سوسن رونمایی کرد.

او با بیان اینکه در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب میلیون‌ها بسته غذایی در بین نیازمندان سطح کشور با طرح مواسات و کمک مومنانه توزیع شد، بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقید است در کنار پاسداری از مرز‌ها و برقراری امنیت کشور، به فکر نیازمندان و محرومان جامعه باشد و طرح‌های محرومیت‌زدایی را ادامه دهد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب نهادی برخاسته از بطن مردم ایران اسلامی است و به خدمت به مردم افتخار می‌کند، گفت: باید همه نهاد‌های انقلابی همگام و با هم برای خدمت به مردم وارد عمل شوند و چند پروژه عمرانی دیگر از جمله ساخت مسکن در این شهرستان تکمیل خواهد شد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.