سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نحوه توزیع واکسن آنفلوآنزا در کرمانشاه چگونه است؟

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اعلام نحوه توزیع واکسن آنفلوآنزا در استان، گفت : امسال واکسن آنفلوآنزا در ۲ بخش به معاونت بهداشتی دانشگاه تحویل شده و در حال توزیع و تزریق بین گروه‌های هدف هستیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ ابراهیم شکیبا معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : بخش اول توزیع واکسن آنفلوآنزا که حدود ۱۳ هزار دُز است به بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی درمانی استان تحویل داده شد.

او گفت : باتوجه به پیگیری‌های انجام شده تمام بیمارستان‌های دولتی واکسن را دریافت نموده اند و در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی درمانی در شهرستان‌ها نیز واکسن تزریق و در سامانه سیب نیز ثبت شده است.

شکیبا افزود: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته در معاونت بهداشتی وزارت بهداشت، در هفته گذشته، استان کرمانشاه بالاترین میزان تزریق واکسن را در کشور داشته است.

او افزود: بخش دوم واکسن آنفلوآنزا دیروز دریافت شد و قرار است در روز‌های آینده واکسن به بیمارستان‌های بخش خصوصی و نظامی نیز تحویل گردد و توزیع واکسن در بهزیستی و سرای سالمندان تا هفته آینده انجام خواهد شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ادامه داد: در روز‌های آتی واکسن در اختیار بیماران خاص و مادران باردار نیز قرار خواهد گرفت و جانبازان بالای ۵۰ درصد و جانبازان شیمیایی نیز برای دریافت واکسن در اولویت خواهند بود.

شکیبا افزود: باتوجه به افزایش موارد بستری مبتلا به کرونا در استان و کاهش میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی در هفته‌های اخیر، نظارت بیشتری بر رعایت دستورالعمل ها خواهیم داشت و در این زمینه قرار است شهرداری کرمانشاه نیز همکاری موثرتری داشته باشد.

او گفت: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته استفاده از ماسک در استان در روز‌های اخیر بیشتر شده که نقش رسانه‌ها و در خصوص اجرا و رعایت دستورالعمل ها در این رابطه بسیار تاثیرگذار بوده است .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.