سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقویت شبکه حمل و نقل و ناوگان ریلی

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه تقویت شبکه حمل و نقل و ناوگان ریلی می‌تواند زمینه‌ساز توسعه منطقه باشد، گفت : فعالیت راه‌آهن در بخش مسافری نمی‌تواند به تنهایی کارکرد‌های پیشرفت و توسعه را به همراه داشته باشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه با تأکید بر ضرورت تکمیل خطوط آنتنی تا نزدیکی واحد‌های تولیدی برای استفاده بهینه از ظرفیت بخش بار ریلی گفت : با توجه به موافقت قبلی وزارت راه و شهرسازی و شرکت راه آهن نسبت به تحقق این مهم، انتظار داریم سوی وزارت متبوع اهتمام و جدیت بیشتری را برای شروع عملیات اجرایی این طرح شاهد باشیم.

استاندار کرمانشاه ضمن پیگیری راه اندازی اداره کل راه آهن کرمانشاه گفت : بهره برداری مطلوب از شبکه ریلی، افزایش ایمنی و حفظ کیفیت زیرساخت و ناوگان، رعایت استاندارد‌ها و ارتقای مستمر کیفیت و کمیت خدمات باری و مسافری از جمله ضرورت‌هایی است که با راه اندازی اداره کل راه آهن کرمانشاه محقق و مشکلات احتمالی نیز حل می‌شود که در انجام امور تسریع صورت می‌گیرد.

بازوند تکمیل زیرساخت‌ها و زیر گذر‌های راه آهن موجود در محدوده شهرستان‌ها هرسین و صحنه را خواستار شد و افزود: با اقدامات انجام شده و احداث ایستگاه‌های باری با همکاری بخش خصوصی، می‌توان امید داشت که از طرفیت راه آهن کرمانشاه به صورت بهینه استفاده کرد .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.