سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشش کرمانی‌ها در جشنواره هلال خندان من

سرپرست معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: ۸ اثر برتر این استان در جشنواره هلال خندان من به مرحله داوری مردمی راه یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  ابراهیم بابایی سرپرست معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمان، گفت: ۷۸ اثر از سوی اعضای جوانان این جمعیت در بخش اول جشنواره "هلال خندان من" ارسال شده است که هشت اثر برتر به مرحله داوری مردمی راه یافته است.

او با اشاره به اینکه ۴۴۰ اثر از سراسر کشور به این جشنواره ارسال شده و ۳۹ اثر برتر به مرحله داوری مردمی راه یافته است، عنوان کرد: استان کرمان در بخش تعداد آثار ارسالی و همچنین راه یافتگان به مرحله داوری مردمی در جشنواره "هلال خندان من" رتبه نخست را دارد.

بابایی تصریح کرد: مردم استان کرمان و سایر اعضای داوطلب هلال احمر می‌توانند برای تعیین آثار منتخب به کانال اختصاصی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در "شبکه شاد" مراجعه کنند.

بابایی، بیان داشت: از روز شنبه نوزدهم مهر لغایت چهارشنبه بیست و سوم مهر به مدت پنج روز و روزانه حداکثر هشت اثر برای داوری مردمی در "سامانه شاد" بارگذاری خواهد شد.

او اسامی راه یافتگان به مرحله دوم داوری مردمی در شبکه شاد را، اسماعیل انصاری از راین، مهیا دور اندیش از راین، محمد معین راجی زاده از سیرجان، فاطمه میرزایی از راین، امیر حسین خلیلی از ماهان، حسن امیری رنجبر از رفسنجان، آرزو دهقان از رفسنجان، محمد مهدی موحدی از رفسنجان، اعلام کرد.

بابایی از مردم خواست: با مراجعه و عضویت در کانال سازمان جوانان در شبکه شاد، برترین‌های این بخش را تعیین کنند.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.