سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست استانداری خراسان رضوی خبر داد؛

تشکیل بانک مدیریتی بانوان در حوزه ادارات استان

سرپرست استانداری خراسان رضوی از تشکیل بانک مدیریتی بانوان برای شناسایی زنان توانمند در حوزه ادارات استان خبر داد و گفت: در انتصاب بخشداران نیز بر حضور بانوان تاکید جدی داریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسن جعفری سرپرست استانداری خراسان رضوی در کمیسیون بانوان مدیر استان از حضور بانوان مدیر و فرهیخته در همه حوزه‌ها استقبال کرد و گفت: این حضور، نشان گر نقش پررنگ، قاطع و تصمیم‌ساز بانوان در اداره امور کشور است.

او افزود: بانوان قهرمان در حوزه‌های مختلف از جمله دفاع مقدس و بهداشت و درمان باید به خوبی به مردم معرفی شوند.

بیشتر بخوانید

سرپرست استانداری خراسان رضوی از تلاش‌های صورت گرفته در زمینه ارتقای بانوان در این استان تقدیر کرد و ادامه داد: خراسان رضوی اولین استانی بود که از بانوان در رده معاونت استانداری بهره برد.

جعفری از مجمع مشورتی بانوان استان نیز تقدیر و بیان کرد: بانوان می‌توانند در اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی استان نقش بیشتری داشته باشند و به عنوان معین اقتصادی موفق‌ترین عملکرد را داشته‌اند.

کوکب موسوی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی نیز در این نشست با اشاره به نقش مدیریتی بانوان گفت: حضرت فاطمه (س) الگوی مناسبی برای بانوان در همه زمان‌ها و مکان‌ها هستند.

او از وظیفه سنگین بانوان در برقراری تعادل بین امور مختلف یاد کرد و افزود: بانوان باید بین جایگاه‌ها و نقش‌های مختلف تناسب برقرار کنند.
 
انتهای پیام// م.ب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.