سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری متمرکز مراسم گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان در گلستان

استاندار گلستان از برگزاری متمرکز مراسم گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، هادی حق شناس استاندار گلستان در نشست هم اندیشی و برنامه ریزی یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: مردان و زنان ایرانی رشادت‌های بسیاری داشته اند تا یک وجب از خاک کشور به دشمن داده نشود.

او افزود: با توجه به سیر نزولی شیوع کرونا در استان و وضعیت زرد و سفید اکثر شهر‌های استان مراسم گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان در همان روز به صورت متمرکز و نمادین برگزار خواهد شد.

استاندار گلستان گفت: در کنار این مراسم مسابقات شعر، کاریکاتور، عکس و فیلم کوتاه با موضوعات تبعید حضرت امام (ره)، روز دانش آموز، تسخیر لانه جاسوسی و هفته وحدت برگزار خواهد شد.

حق شناس افزود: تمام روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی موظفند از ابتدای آبان ماه محتوای تولید شده در خصوص روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را انتشار دهند تا با استفاده از این ظرفیت، ظلم‌های صورت گرفته علیه ملت ایران را به اطلاع دانش آموزان، دانشجویان و نسل حاضر برسانیم.

او ادامه داد: تلاش داریم در مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی حضور همه اقشار جامعه علی الخصوص دانش آموزان، دانشجویان و روحانیون را داشته باشیم.

استاندار گلستان گفت: باید در راستای گرامیداشت این روز از ظرفیت‌های فضای مجازی، ناوگان حمل و نقل شهری، تجلیل از خانواده معزز شهدا و مسابقات مختلف استفاده کنیم.

دکتر حق شناس خاطر نشان کرد: تلاش داریم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی نمایشگاهی با محوریت استکبار ستیزی در روز‌های منتهی به سیزده آبان برگزار کنیم.

انتهای پیام/ق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.