سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حاکمیت هوای سرد تا پایان هفته در اردبیل

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل از تداوم سامانه بارشی و تشدید ناپایداری‌ها در سطح استان اردبیل خبر داد.

سیاوش محمدی، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی تداوم فعالیت سامانه بارشی و تشدید ناپایداری‌ها طی امروز و فردا (دوشنبه و سه شنبه ۱۴ و ۱۵ مهر) در غالب مناطق استان اردبیل است.

او افزود: هرچند از شدت ناپایداری‌ها از روز چهارشنبه (۱۶ مهر) بویژه در نواحی شمالی استان کاسته خواهد شد، ولی سامانه بارشی مذکور بصورت متناوب تا اواخر هفته در نواحی مرکزی و جنوبی استان به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: بر این اساس آسمان استان طی امروز و فردا در غالب مناطق ابری، مه آلود توام با بارش متناوب باران و وزش باد خزری (گاهی تند) پیش بینی می‌شود.

محمدی اظهار داشت: از روز چهارشنبه در نواحی شمالی از میزان ابرناکی به تدریج کاسته خواهد شد و آسمان طی روز‌های پنجشنبه و جمعه (۱۷ و ۱۸ مهر) در این مناطق کمی تا نیمه ابری همراه با وزش باد خواهد بود، اما در نواحی مرکزی و جنوبی استان (بویژه نواحی جنوبی) آسمان در زمان مشابه نیمه ابری تا ابری، گاهی با وزش باد تند و بارش باران توام با مه انتظار می‌رود.

او افزود: روند کاهشی دما بویژه در نواحی مرکزی و جنوبی استان همچنان ادامه خواهد داشت و از فردا تا روز پنجشنبه مناطق مذکور هوای نسبتاً سردی را تجربه خواهند کرد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.