سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تولید ماسک سفره‌ زنان کارآفرین سیستان و بلوچستان را رونق بخشیده است

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان گفت: زنان سرپرست خانوار در این استان با توجه به نیاز مبرم مردم و کادر درمان به ماسک و ادوات بهداشتی با راه‌اندازی واحدهای کوچک تولید ماسک رونق بخش سفره‌های خود شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان زهرا ابراهیمی در حاشیه‌ی بازدید از کارگاه تولید ماسک واقع در شهرک صنعتی سیستان و بلوچستان اظهارداشت: فعالیت بسیاری از مشاغل خانگی در روزهایی که همگان با کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند متوقف و دستخوش تحولات شده‌است.

او  بیان کرد: درصد بالایی از ماسک‌ها و ادوات بهداشتی را زنان در کارگاه‌ها تولید می‌کنند که این نشانگر اهمیت نقش زنان در مشارکت در حوزه‌ اقتصادی و مداخله‌ مثبت‌شان برای مهار و کمک به مدیریت بحران است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان در ادامه ضمن گفت‌وگو با مهری پیشه‌ور مدیر عامل شرکت تولیدی الشمس که برای ۲۵ زن اشتغالزایی کرده از نزدیک در جریان مشکلات و وضعیت این واحد تولدی قرار گرفت و مسائلی نظیر تامین منابع مالی، وضعیت بیمه‌ شاغلان این کارگاه نیز مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.