سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمایان شدن ویروس کرونا در سنین پایین تر/ افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا

فرماندار ویژه آبادان گفت: شهروندان دستورالعمل های بهداشتی را بیشتر رعایت کنند زیرا بیماری کرونا در سنین پایین خود را نمایان کرده است.

زین العابدین موسوی فرماندار ویژه آبادان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،با اشاره به وضعیت آبادان از لحاظ ویروس کرونا گفت: تلاش های بسیاری انجام شده که وضعیت کرونا در آبادان به حالت عادی خود باقی بماند یا از وضعیت قرمز خارج شود که متاسفانه بسیاری از شهروندان دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نکردند و این امر باعث شد که مجددا به این بیماری گرفتار شویم.

او افزود: وضعیت کنونی آبادان نسبت به وضعیت های گذشته متفاوت است  به طوری که بیماری کرونا در سنین پایین تر خود را نمایان کرده است و این  امرمی تواند زنگ خطری برای تمامی ما و مردم باشد.

فرماندار ویژه آبادان تصریح کرد: شهروندان عزیز این را باور کنند که وضعیتی که هم اکنون آبادان در آن قرار دارند برای فرزندانمان مناسب نیست و اگر این بیماری جدی گرفته نشود ممکن است خسارت جانی به آنها وارد شود.

موسوی ادامه داد:باید نسبت به دستورالعمل هایی که وزارت بهداشت ابلاغ می کند کمی بیشتر از گذشته حساس شویم و ویروس منحوس کرونا را جدی بگیریم .

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.