سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رهاسازی یک بال بوتیمار در شهرستان گرمی/ یک سر سنجابک درختی در کوثر رهاسازی شد

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گرمی گفت: یک بال بوتیمار پس از اطمینان از وضعیت سلامتی پرنده در زیستگاه خود رهاسازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رحیمی، سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گرمی گفت: یک بال بوتیمار که به دلیل تغییر ناگهانی شرایط جوی و مه گرفتگی شدید در مناطق مسکونی فرود آمده و توسط دوستداران حیات وحش به این اداره تحویل داده شده بود، پس از اطمینان از وضعیت سلامتی پرنده در زیستگاه خود رهاسازی شد.

او از علاقه‌مندان به حیات وحش خواست در صورت مشاهده هرگونه پرنده زخمی و آسیب دیده، آن را به اداره حفاظت محیط زیست تحویل داده و یا با شماره ۱۵۴۰ اداره حفاظت محیط زیست تماس بگیرند.

رهاسازی یک سر سنجابک درختی در شهرستان کوثر

رئیس نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان کوثر گفت: یک سر سنجابک درختی ماده که در دام گرفتار شده و توسط همیاران محیط زیست نجات داده شده بود، به حفاظت محیط زیست کوثر تحویل داده شد.

یوسف رشیدی افزود: سنجابک درختی بعد از چند روز نگهداری و تیمار توسط یگان حفاظت شهرستان کوثر در زیستگاه اصلی خود در درختزار‌های حاشیه کیوی چای رهاسازی شد.

سنجابک درختی از جمله جوندگانی است که تمام عمر در بالای درختان میوه زندگی می‌کند. بهار و تابستان فعال بوده و با شروع فصل سرما به خواب می‌رود.

شهرستان کوثر به دلیل داشتن زیستگاه‌های متنوع در سطح شهرستان و بخصوص منطقه شکار ممنوع دربند مشکول از تنوع زیستی با ارزشی برخوردار است.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.