سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مربی لیگ برتری فوتسال قراردادش را تمدید کرد

مهرداد لطفی مربی فصل گذشته تیم فوتسال مقاومت البرز پس از توافق با مسئولان این باشگاه قراردادش را برای یک فصل دیگر تمدید کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال مقاومت البرز برای فصل بعد مسابقات لیگ برتر موفق شد قرارداد مهرداد لطفی مربی با سابقه فصل گذشته خود را برای یک سال دیگر تمدید کند. لطفی فصل گذشته به عنوان دستیار در کنار فرهاد کشاورز (سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز) حضور داشت و توانست نقش بسیار تاثیرگذاری در نتیجه گیری این تیم داشته باشد. از همین رو مسئولان باشگاه مقاومت البرز برای فصل بعد با لطفی وارد مذاکره شده و پس از توافقی که بین او با مدیران این باشگاه به وجود آمد، لطفی تصمیم گرفت که قراردادش را برای یک فصل دیگر تمدید کند.


بیشتر بخوانید


تیم فوتسال مقاومت البرز برای فصل بعد علاوه بر تمدید قراراد چند بازیکن فصل گذشته خود، موفق شد شهاب طالبی بازیکن فصل گذشته تیم فوتسال ملی حفاری اهواز را به خدمت بگیرد و حالا باید منتظر ماند و دید در نهایت این تیم فصل بعد چه نتیجه‌ای را می‌تواند در مسابقات لیگ برتر کسب کند.

مقاومت البرز در رقابت‌های فصل بعد لیگ برتر در گروه اول با تیم‌های گیتی پسند اصفهان، کراپ الوند قزوین، ستارگان ورامین، سوهان محمد سیمای قم، شهروند ساری و اهورا بهبهان همگروه شده است و در اولین مسابقه خود باید به مصاف تیم اهورا بهبهان برود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.