سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پاکسازی و جمع آوری زباله‌ها از معابر اهواز

تسطیح و پاکسازی و جمع آوری زباله‌ها در معابر اهواز از سوی شهرداری اجرا شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سیامک قضاوی زاده مدیر شهرداری منطقه ۵ اهواز گفت: به منظور زیبا سازی منظر شهری و همچنین بهداشت عمومی برای شهروندان، عملیات پاکسازی و جمع آوری زباله از خیابان‌ها و معابر سطح منطقه را در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: نیرو‌های تلاشگر و زحمت کش با پشتکار شبانه روزی، عملیات پاکسازی عمومی را در سطح منطقه اجرا کردند.

قضاوی زاده بیان داشت: از جمله اقدامات این عملیات، پاکسازی بلوار‌های اصلی، خیابان‌های پردیس، خیابان‌های شهرک دانشگاه می‌باشد که مابقی خیابان‌ها در دستور کار قرار دارد.

مدیر شهرداری منطقه ۵ اهواز هدف از اجرای این عملیات را پاکسازی، تنظیف معابر و ایجاد محیط سالم و همچنین حفظ بهداشت محیط عنوان کرد و بر لزوم همکاری شهروندان با شهرداری خواست تا برای رعایت بهداشت و حفظ سلامتی خود از ریختن زباله در خیابان‌ها و معابر جلوگیری نمایند.

این مقام مسئول در پایان گفت: برای ایجاد چشم اندازی زیبا از معابر و گذرگاه‌های سطح منطقه و حفظ نظافت عمومی، عملیات شستشو و پاکسازی معابر و جداول در منطقه به مرحله اجرا در آمد و روند اجرایی این طرح محدود به ایام بخصوصی نیست و متناسب با نیاز‌ها و مطالبات شهروندان، در طول سال و بدون وقفه در راستای توسعه شهری و مناسب سازی محیط زندگی مردم اجرا می‌شود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.